کلینیک لیزر مونالیزا

معرفی کلینیک لیزر مونالیزا

۱۴۰۲-۰۴-۰۳ 0 نظرات

کلینیک لیزر مونالیزا با 5 سال سابقه درخشان در زمینه لیزر و خدمات زیبایی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی در لاین های مختلف با کادری مجرب و تحت نظر پزشک می باشد. در این مطلب از سایت مشاغل ارومیه قصد داریم شما را با خدمات و راه های ارتباطی” کلینیک لیزر در ارومیه “آشنا کنیم:

خدمات کلینیک لیزر مونالیزا

استفاده از لیزر یک روش بی ضرر و دائمی برای حذف مو های زائد می باشد. اثرگذاری این روش بستگی به نوع دستگاه و طول موج مورد استفاده در آن دارد. کلینیک لیزر مونالیزا، با استفاده از بهترین و آخرین تکنولوژی روز دنیا، جز بهترین کلینیک های شهر ارومیه می باشد. از سایر خدمات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر موهای زائد
  • کربوکسی تراپی
  • هایفو تراپی
  • کربن تراپی
  • لاغری
  • تزریق ژل

راه های ارتباطی

آدرس: ارومیه / شیخ تپه / باند پائین کوچه 14 / ساختمان ونک

شماره تماس: 09910072181

ایمیل: info@monalizalaser.ir

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  1. سریع بودن درمان
  2. نیاز به بستری شدن نیست
  3. بدون درد بودن
  4. صرفه جویی در هزینه
  5. نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است.
  6. سالم و موثر

لیزر توسط ملانین ­های موجود در ریشه مو جذب شده و روی آن ناحیه اثر می ­کند و نهایتا منجر به نابود شدن ریشه­ مو می­ گردد. بنابراین هرچه موی فرد تیره ­تر و ضخیم ­تر باشد لیزر اثر بهتری بر روی آن خواهد داشت. از طرفی به علت وجود ملانین در پوست هرچه پوست روشن ­تر باشد ملانین مو آن را بهتر جذب می کند، لذا افراد با پوست روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می ­باشند.

لیزر موهای زائد در ارومیه

اگر از موهای زائد بدن خود رنج می برید می توانید در کلینیک لیزر مونالیزا به راحتی از دست موهای بدن خود خلاص شوید. دستگاه های بروز ما این اطمینان را به شما عزیزان می هند تا بدون تحمل هیچ دردی برای رفع موهای زائد خود اقدام کنید. رفع موهای زائد با لیزر یک روش سریع و بسیار موثر برای از بین بردن تمام موهای اضافه بدن می باشد. لیزر ناحیه خاصی از بدن را مورد هدف قرار می دهد و به هیچ وجه آسیبی به پوست آن ناحیه وارد نمی کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.