کافه کروسان ارومیه

۱۴۰۱-۰۸-۰۲ 0 نظرات

کافه کروسان ارومیه

آدرس: ارومیه ، مجتمع تجاری اوریاد مال

 آیدی اینستاگرام کافه : Croissantbar

آدرس کافه کروسان ارومیه کجاست؟

کافه کروسان واقع در مجتمع تجاری اوریاد مال ارومیه دارای شیرینی های بسیار خوشمزه و مشهوری می باشد که مطمعنم شما نیز از  خوردن این شیرینی لذت می برد و جز شیرینی های مورد علاقه شماست  و این شیرینی کروسان نام دارد . این شیرینی ، در بین شیرینی های فرانسوی، نان شیرینی کروسان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و امروزه در سرتاسر جهان مصرف می شود. تجربه طعم نان کروسان داغ و برشته در کنار یک فنجان قهوه در یک کافه در کافه کروسان ارومیه تجربه کنید. .اولین روایات و نوشته ها در مورد نان کروسان به سال ۱۶۸۳ و شهر وین اتریش برمی گردد. در مورد تاریخچه و خاستگاه اصلی شکل گیری این نان روایات مختلفی وجود دارد.

 

انواع کروسان در منو کافه کروسان ارومیه

انواع کروسان با انواع مغز های متفاوت می توانید در منوی کافه کروسان پیدا کنید. معروف ترین نان کروسان در فرانسه کروسان کره ای (croissant au beurre) است. حتی جالب است بدانید که نان کروسان به صورت ساندویچی هم وجود دارد و مثل ساندویچ وسط نان را با ژامبون و پنیر و … پر می کنند. کروسان شکلاتی (pain au chocolat) نیز یکی دیگر از انواع این نان است که در بسیاری کشورها رواج بیشتری دارد. کروسان بادامی هم داخلش با کرم فرانجیپانه (frangipane) پر می شود که کرمی خوشمزه است که با کرم بادام تهیه می شود.

ارومیه شهری است پر از کافه های دنج و زیبا که میتوانید لحظات خوب را در آن جا بگذرانید . کافه کروسان یکی از این کافه های دنج می باشد پیشنهاد می شود حتما یک بار به آنجا سر بزنید. برای شناخت سایر کافه های ارومیه به سایت مشاغل ارومیه سر بزنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.