مرکز لیزر میلاد ارومیه

۱۴۰۰-۱۰-۲۱ 0 نظرات

مرکز لیزر میلاد ارومیه

مرکز تخصصی لیزر و مراقبتهای پوست و مو آقایان و بانوان تحت نظر پزشک

شماره تماس: 09120454934_09197663474

آدرس:ارومیه،خیابان فردوسی2، اول خیابان رخشا، ساختمان خان آتا

لینک پیج اینستاگرام:laser_milad_urmia

خدمات مرکز لیزر میلاد ارومیه:

. هایفوتراپی

.لیزر موهای زائد

. مزوتراپی

. تزریق گونه

. فیشیال تخصصی

. تزریق چربی

.لیپوساکشن

. اصلاح فرم بینی

. فیلر لب

.بوتاکس

.بلفارو

. خط خنده

آیا برای از بین بردن موهای زائد صورت مثل موم، بند و… خسته شده اید؟لیزر موی زائد صورت می تواند به شما کمک کند. در این روش از نور متمرکز شده لیزر استفاده می شود که به داخل فولیکول مو نفوذ می کند. دقت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار بالاست (این مسئله تا حد زیادی به دستگاه لیزر مورد استفاده بستگی دارد)، هر پالس از لیزر در کمتر یک ثانیه عمل کرده و در یک لحظه می تواند مقدار زیادی از موهای زاید را حذف کند. جلسات درمانی بستگی به وسعت نواحی تحت درمان دارد بطور مثال نواحی با وسعت کم مثل پشت لب زمانی کمتر از ۱ دقیقه طول خواهد کشید. در ۹۰ درصد از موارد درمان موهای زائد صورت بعد از ۴ الی ۶ جلسه می توانید، از شر موهای زاید خود برای همیشه خلاص شوید.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد:

1- در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود تا 24 ساعت قبل از لیزر، سطح پوست با ژیلت اصلاح شود، به‏ طوری که هیچ ساقه مویی روی آن باقی نماند. باقی ماندن ساقه مو باعث کاهش اثربخشی و افزایش خطر سوختگی می‌شود.(در صورت بروز حساسیت به تیغ ژیلت، می ‏توانید از ماشین اصلاح استفاده نمایید).

2- در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود که موها حتماً باید ضخیم و تیره باشد. افرادی که دارای موی کرکی و نازک هستند، ممکن است با انجام لیزر، دچار پرمویی و یا موها زبر شوند.

3- در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود که تا یک ماه قبل از درمان با لیزر از هیچ‏گونه روشی برای کندن موها مانند: اپیلاسیون، بند، وکس، موچین و… استفاده نشود.

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد:

1-  از مواردی که باعث تحریک پوست می ‏شود مانند (استخر، سونا، تزریق بوتاکس و …) خودداری شود.

در صورت استفاده از لیزر کیوسوئیچ، رعایت این موارد بعد از گذشت 2 هفته الزامی است.

2- در مراقبت بعد از لیزر  توصیه می شود که جهت رفع التهابات و سوختگی، روزی 3 ‏بار از کرم ترمیم ‏کننده (مدیلن، سیکالفیت aven، آلفا، برناگل، میموزا سی‏گل) استفاده شود و برای رفع خارش، قرص هیدروکسی‏زین یا سیتریزین (حالت خواب آلودگی ایجاد می‏ کند) شبی یک عدد مصرف شود.

3- در مراقبت بعد از لیزر  توصیه می شود که از آفتاب گرفتن و سولاریوم، قبل از جلسات لیزر و در فواصل ما بین آن‏ها، پرهیز شود. نواحی مورد نظر توسط لباس، کلاه، دستکش و کرم ضدآفتاب پوشانده شود و در معرض آفتاب نباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.