بهترین کتاب فروشی ارومیه

بهترین کتاب فروشی ارومیه

۱۴۰۲-۱۲-۱۹ 0 نظرات

بهترین کتاب فروشی ارومیه کجاست؟ اگر در شهر زیبای ارومیه دنبال یک کتاب فروشی بزرگ و عالی می گردیداین مقاله را حتما تا اخر مطالعه کنید چرا که ما بهترین های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

گالری آوا گستر ارومیه

یکی از کامل ترین و مجهز ترین کتاب فروشی های ارومیه گالری کتاب آوا می باشد، در این کتاب‌فروشی طیف وسیعی از کتاب‌ها در موضوعات ادبیات، فلسفه، عرفان، تاریخ، سینما، تئاتر، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و کتاب‌هایی نفیس در دسترس قرار دارند. ار همه مهم تر اگر زبان اموز هستید می توانید همه ی کتاب های مورد نیاز خود را در این کتاب فروشی پیدا کنید. در خرید یک کتاب به عوامل گوناگونی باید توجه کرد .مترجم کتاب ،نشری که کتاب را منتشتر کرده ،نوع کاغذ و… همه این موارد در قیمت کتاب تاثیرگذارند. توصیه ما به شما برای فهم و درک بهتر کتاب ها این است که از کتابفروشی های معتبر کتاب تهیه فرمایید. گالری اوا گستر بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

گالری کتاب آوا با بروزترین و بهترین کتاب های آموزش انگلیسی در سه سطح کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان می‌تواند نیازمندی های خانواده ها و موسسات آموزش زبان را در حوزه یادگیری زبان انگلیسی تامین کند. در کنار کتاب های مختلف لوازم تحریر و لوازم کادویی متنوعی در این کتاب فروشی وجود دارد. اگر میخواهید از لیست کتاب های موجود در این کتاب فروشی با خبر شوید به سایت گالری آوا گستر ارومیه مراجعه کنید.

آدرس: ارومیه / خیام جنوبی / نرسیده به فلکه جهاد / جنب بانک ملی

شماره تماس: ۰۴۴-۳۲۲۵۰۹۰۱

کتاب فروشی پاپیروس

یکی دیگر از کتاب فروشی های معتبر ارومیه پاپیروس می باشد، هر کتاب هنری که لازم داشته باشید می توانید از این کتاب فروشی تهیه کنید. این کتاب فروشی مخصوص هنر جویان و دانشجوهای هنر می باشد که علاوه بر کتا می توانند لوازم هنری خود را از این کتاب فروشی تهیه کنند.شما هر کتابی را بخواهید می‌توانید ازپاپیروس تهیه کنید. اگر هم کتاب را موجود نداشته باشند، می‌توانید با خیال راحت بسپارید تا در عرض کمتر از یک هفته کتاب را برایتان پیدا کنند.

آدرس: ارومیه،خیابان امینی، روبروی شرکت غله

شمار تماس: 04432246799

کتاب فروشی سلیمی

یکی از بزرگترین کتاب فروشی و لوازم تحریر در ارومیه کتاب فروشی سلیمی است، شما هر لوازم تحریری که بخواهید می توانید در این کتابفروشی پیدا کنید . علاوه بر این اگر کنکوری هستید و به دنبال کتاب های درسی می گردید می توانید این کتاب فروشی را انتخاب کنید. این کتاب فروشی علاوه بر کتاب های درسی دارای کتاب های با موضوع مختلف فلسفی، تاریخی و… می باشد. هر فردی باید با توجه به شرایط زندگی خود و آگاهی از چگونگی یادگیری سبک کتاب خود را مشخص می کند، با هر سبکی و هر سلیقه ای که باشید می توانید این کتاب فروشی را انتخاب کنید.

آدرس: ارومیه – خیابان سربازان گمنام، بین چهارراه عمار و آپادانا، جنب سازمان ورزش و جوانان

شماره: 04433436313

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.