پودر سنگ ارومیه

بهترین پودر سنگ ارومیه

۱۴۰۱-۱۰-۱۴ 0 نظرات

کارخانه پودرسنگ مروارید ارومیه تولید کننده انواع و بهترین محصولات پودرسنگ، پودر میکرونیزه، پودر کربنات کلسیم، خاک سنگ،آهک و… به صورت کیسه ای و فله فرآوری شده با بهترین نوع سنگ آهک های استخراجی که توسط کارشناسان و آزمایشگاه های معتبر مورد آزمایش و سنجش قرار میگیرند آماده ارائه خدمت و فروش محصولات می باشد.

پودر سنگ ارومیه

آدرس جاده سلماس نوشین شهر جاده عسگر آباد جنب شرکت گچ گستران Www.urumpowder.com

جهت ثبت سفارش با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۴۴۴۱۰۶۵۰

به مدیریت: میلاد قلیزاده

 

انواع خدمات پودرسنگ مروارید ارومیه

پودرهای میکرونیزه

کربنات کلیسم : کربنات کلسیم جامد سفید رنگی است با فرمول شیمیایی CaCO3 که بطور فراوان در ترکیب صخرهها در تمام نقاط جهان 3 یافت میشود. وزن مولکولی آن 1gr.100 و دانسیته آن cm/7gr.2 می باشد. در 766 درجه سانتیگراد تجزیه میشود و نقطه ذوب آن تحت فشار باال در دمای 0336 درجه است. مهمترین کانیهای آن، آراگونیت ، سنگ آهک ، ماربل و تراورتن است. کربنات کلسیم به دو شکل کریستالی یافت میشود که کلسیت به شکل هگزا گونال و آراگونیت به صورت رومبو هیدرال است. در صنعت با نامهای دیگری نظیر سنگ آهک ، کلسیت ، آراگونیت ، سنگ گچ، سنگ مرمر نیز شناخته میشود.

پودر سنگ

آردسنگ یا پودرسنگ به مواد پودری‌شکل و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌ وجود می‌آید.وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال ها به‌ صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد.

آهک

آهک از جمله موادی است که کارایی آن از دوران باستان، توسط بشر شناخته شده‌است و از آن در ساخت انواع بناها و برای اتصال محکمتر قطعات سنگ یا چوب بکار گرفته می‌شد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.