بهترین نقل فروشی ارومیه

بهترین نقل فروشی ارومیه

۱۴۰۱-۰۷-۲۶ 0 نظرات

بهترین نقل فروشی ارومیه را در این مقاله بشناسیم . برای شناخت بهترین نقل فروشی ارومیه تا آخر مقاله با ما همراه باش!!

نقل و حلوای قاسمی ارومیه / بلوار ولفجر / خیابان فرهنگ / خیابان شهید بیابانی / پلاک 49 044-33367735
نقل و حلوای طاها ارومیه / خیابان جهاد ( نصرت سابق ) 044-32257393

بهترین نقل فروشی را بهتر بشناسیم

اگر به شهر زیبای ارومیه سفر کرده اید و قصد خرید سوغاتی برای عزیزانتان دارید، ما به شما نقل و حلوای ویژه ارومیه را پیشنهاد می کنیم. چرا که از مشهور ترین سوغاتی های این شهر می باشد. اما خب اهمیت دارد این محصول را از کجا تهیه و خریداری کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده لیست ” بهترین شیرینی فروشی ارومیه ” کلیک کنید.

در ادامه به ترتیب، بهترین نقل فروشی های ارومیه را معرفی می کنیم:

نقل و حلوای قاسمی

اگر به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت در خرید خود هستید ما به شما نقل و حلوای قاسمی را معرفی می کنیم. این نقل فروشی توسط مرحوم حاج محمد علی قاسمی بنیان گذار نقل ارومیه تاسیس شده است.

نقل های قاسمی بسیار طبیعی و عاری از هر گونه افزودنی و مواد شیمیایی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شود. با یک بار امتحان طعم لذیذ نقل قاسمی مشتری دائمی آن خواهید شد.

آدرس : ارومیه / بلوار ولفجر / خیابان فرهنگ / خیابان شهید بیابانی / پلاک ۴۹

شماره تماس:04433366645

صفحه اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی : nogleghasemi

مسیر یابی رو نقشه 

نقل طاها

نقل و حلوای طاها، با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصولات نقل، حلوا و عرقیات ارومیه، قابلیت خرید آنلاین انواع نقل را برای شما فراهم کرده است.شما با استفاده از فروشگاه اینترنتی نقل طاها، با استفاده از یک سایت معتبر با درگاه های پرداخت امن شاپرک، بدون نیاز به صرف هزینه رفت و آمد و صرفه جویی در وقت خود می توانید خرید خود را بسیار هوشمندانه انجام دهید.

آدرس : ارومیه / خیابان جهاد (نصرت سابق) / نقل و حلوای طاها

شماره های تماس:

04432257393

09055009499

09055009499

 آدرس ایسنناگرام نقل و حلوای طاها :Noghl__taha

مسیر یابی بر روی نقشه 

نقل هما

این شرکت تولیدی نقل و حلوا پزی در سال ۱۳۷۵ تحت شماره 291/50/117/65 با نام تجاری «نقل هما » در اتحادیه قنادان ارومیه به ثبت رسید . با تلاش و کوشش فراوان شبانه‌روزی مدیرعامل ، پرسنل و خانواده محترم با پیشرفت سالیانه توانسته در زمینه تهیه و تولید انواع نقل و حلوا ، در تهیه بهترین سوغات ارومیه وسعت و رونق خاصی بخشد و در حال حاضر در مساحتی به وسعت ۲۰۰ متر و اشتغال زایی بیش از ۴۰ نفر در واحد تولیدی به صورت مستقیم و بیش از ۶۰ نفر در واحد پخش و فروش به صورت غیر مستقیم در صدر یکی از کارگاه‌های فعال استان آذربایجان غربی قرار گیرد

آدرس : ارومیه خیابان جانبازان جنب آثار باستانی سه گنبد

شماره تماس:04432225715

مسیر یابی روی نقشه 

 

نقل و حلوای بوستانی

یکی دیگر از نقل فروشی های قدیمی ارومیه نق و حلوای بوستانی است . که میتوانید به صورت آنلاین نیز از طریق سایت نقل بوستانی خرید خود را انجام دهید. دارای انواع نقل و حلواهای خوشمزه می باشد.

آدرس :خیابان مولوی ، خیابان امین

شماره تماس:04433471099

مسیر یابی روی نقشه

 

 

بهترین نقل ارومیه

نقل های ارومیه دارای تنوع بسیار زیادی هستند، اما در کنار این تنوع بعضی از نقل ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند و در بین مردم ارومیه و دیگر شهرها شهرت یافته اند. در ادامه تعدادی از نقل های مشهور ارومیه را معرفی می کنیم.

در این مقاله امروز قصد داریم تا انواع نقل پر طرفدار و خوش مزه شهر ارومیه را به ترتیب محبوبیت به شما عزیزان معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که هر یکی از محصولاتی که در این قسمت به آن اشاره کرده ایم را می توانید از همه فروشگاه های نقل و حلوایی که در بالا اشاره کرده تهیه فرمائید.

 نقل ابریشمی بیدمشکی

نقل بیدمشکی اولین و قدیمی ترین نقل شهر ارومیه می باشد، به طوری که نقل ارومیه را با نام نقل بیدمشکی میشناسند.گل بیدمشک مخصوص منطقه آذربایجان غربی می باشد و در فصل بهار بیدمشک یا همان ( پیش پیشا ) شکوفه میزند، در تهیه نقل بیدمشکی خلال بادام را با گل بیدمشک در فصل بهار فرآوری کرده و خلال بادام عطر، عطم و رنگ بی نظیر بیدمشک را به خود میگیرد.

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی با بهره‌گیری از مواد اولیه ی ارزشمندی مانند زعفران و گردو ضمن طعم لذیذ، بسیار مقوی و پر خاصیت می‌باشد.

در این نوع نقل، هیچ نوع رنگ و طعم دهنده مصنوعی استفاده نشده است.

نقل گردویی ویژه

نقل گردویی ویژه با کمترین درصد شکر و ۵۰ درصد مغز گردو ، مناسب برای افرادی که دیابت دارند می باشد. یکی از بهترین نقل هایی که با چاشنی چوب دارچین و گردو تشکیل می شود و شیره کمی در آن استفاده می شود. این نقل کم شیرین با عطر دارچین برای کسانی که فشار خون کمی دارند بهترین گزینه می باشد،زیرا سبب بالا رفتن فشار خون می شود.

نقل گردویی گل محمدی

این نقل با داشتن طعمی شیرین که با طعم گردو همراه می شود یکی از بهترین خوراکی دنیاست و طرفداران زیادی دارد.
نقل گردویی همانطور که از اسم آن پیداست از مغز گردو و گلاب گل محمدی تشکیل می شود و خوردن آن با چای هم بسیار گوارا می باشد و علاوه بر طعم شیرین و خوشمزه ی آن، بسیار مقوی نیز می باشد چون در خود گردویی نهفته دارد.

استفاده از این نقل در کنار نوشیدنی ها باعث رقم خوردن لحظاتی خوش برای شما می شود نقل گردویی گل محمدی را می توان در دسته ی شیرینی های بسیار محبوب و پرطرفدار دسته بندی کرد که برای تولید کردن آن از مواد اولیه سالم و طبیعی استفاده شده و وجود گل محمدی در این نقل موجب شده است که فواید خوبی هم برای سلامت بدن داشته باشد.

 

بهترین نقل فروشی کجاست؟

بسیاری از مسافران که در ایام مختلف به شهر ارومیه سفر می کنند، حتما از سوغات بی نظیر و خوشمزه این شهر هم خرید می کنند، ولی سوالی که برای آن ها پیش می آید این است که آیا بهترین نقل فروشی ارومیه کجاست؟ در بین این همه مغازه های زیاد از کجا می توانیم بهترین و مرغوب ترین نقل و حلوای مخصوص ارومیه را تهیه کنیم؟

ما در این مقاله در قسمت بالا بهترین نقل فروشی های شهر ارومیه را همراه با اطلاعات تماس و مسیربابی روی نقشه برای شما جمع آوری کرده ایم.

حالا شما می توانید با توجه به نزدیک بودن هر فروشگاه به محل اقامت خود، سوغات مورد نیاز خود را از یکی از فروشگاه های بالا تهیه فرمائید.

 

فروشگاه اینترنتی نقلستان

همچنین شما عزیزان می توانید برای ” خرید نقل ارومیه ” به صورت اینترنتی، از وب سایت تخصصی خرید محصولات سوغات ارومیه نقلستان استفاده کنید. شما می توانید با چند کلیک ساده سبد خرید خود را تکمیل کرده و بهترین نقل و حلوای ارومیه را درب منزل با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.