بهترین عسل فروشی ارومیه

بهترین عسل فروشی ارومیه

۱۴۰۲-۰۷-۲۵ 0 نظرات

بهترین عسل فروشی ارومیه را بشناسیم!  ما امروز قصد داریم برایتان بهترین عسل فروشی ارومیه را معرفی کنیم تا افرادی که در شهر ارومیه زندگی می کنند، به راحتی بتوانند بهترین عسل طبیعی در ارومیه را به دست آورند. یکی از بهترین عسل فروشان شهر ارومیه ” عسل کشتیبان ” سجاد اللهیار و پسران می باشد.

برای خرید عسل طبیعی در ارومیه شما می توانید با شماره 09141491624 سجاد اللهیار کشتیبان تماس حاصل فرمائید.

همانطور که می دانید، عسل طبیعی را نمی توان از هرجایی پیدا کرد و پیدا کردن عسلی که کاملاً طبیعی باشد، بسیار سخت است. عسل کشتیبان به نمایندگی سجاد اللهیار، دارای سابقه بسیار زیادی در زمینه ی عسل می باشد و شما می توانید بهترین عسل های طبیعی را از عسل کشتیبان تهیه فرمائید.

خرید عسل طبیعی در ارومیه

برای خرید و فروش عسل طبیعی شما می توانید با شماره 09141491624 تماس حاصل فرمائید.

شما در خرید عسل طبیعی باید دقت کنید که محصول کاملا اورجینالی را تهیه فرمائید. در اولین مرحله شما باید به برند تولید کننده عسل دقت کنید تا اط اصل بودن عسل اطمینان حاصل فرمائید.

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید عسل طبیعی تهیه فرمائید، مراجعه به مراکز اصلی تولید کنندگان می باشد. عسل کشتیبان یکی از بهترین و عالی ترین تولید کنندگان عسل طبیعی در شهر ارومیه می باشد.

خرید عسل در ارومیه

قیمت عسل طبیعی در ارومیه

قیمت های عسل طبیعی به شرح زیر می باشد:

عسل طبیعی هر کیلو 400000
عسل نیمه طبیعی هر کیلو 250000
عسل معمولی هر کیلو 150000

 

 سایر محصولات عسل کشتیبان نیز عبارتند  از:

گرده گل برای اطلاع از قیمت تماس حاصل فرمائید.
بره موم برای اطلاع از قیمت تماس حاصل فرمائید.
ژل رویال برای اطلاع از قیمت تماس حاصل فرمائید.

 

تشخیص عسل طبیعی

عسل های طبیعی که در بازار به فروش می رسند، زیر 5 درصد قند دارند. برخی از فروشندگان نوع تقلبی از عسل را وارد بازار می کنند که از لحاظ ظاهری مانند عسل طبیعی است اما هیچ خواصی ندارند. یکی دیگر از روش هایی که در تشخیص عسل طبیعی استفاده می شود، موادی است که به زنبور های عسل تزریق می شود. گاهی اوقات زنبورداران برای درمان برخی از بیماری ها از آنتی بیوتیک هایی استفاده می کنند. مصرف این دارو بر اساس قوانین هر کشوری متفاوت می باشد. در برخی کشور ها در صورتی که عسل حاوی آنتی بیوتیک باشد، طبیعی محسوب نمی شود. اما در برخی دیگر از کشور ها، مصرف میزان کمی از آنتی بیوتیک مجاز می باشد.

راه ارتباطی با عسل کشتیبان

برای برقراری ارتباط با عسل کشتیبان و خرید عسل طبیعی، با شماره 09141491624 تماس حاصل فرمائید.

بهترین مرکز خرید عسل در ارومیه، عسل کشتیبان می باشد که به مدیریت سجاد اللهیار کشتیبان اداره می شود.

خرید عسل در ارومیه

خواص عسل طبیعی

عسل طبیعی دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی است که حاوی انواع ویتامین ها و املاح و مواد معدنی و همچنین مقدار زیادی آمینه است. عسل طبیعی همچنین به دلیل داشتن، آنتی اکسیدان ها و مواد اسیدی، ضد باکتری و ویکروب می باشد.

از دیگر خواص عسل برای زنان دارا بودن مقداری گرده گل در خود است که مثل یک ضدآلرژی خیلی خوب عمل می‌کند. چنانچه شما دچار آلرژی فصلی باشید، در شروع فصل آلرژی می‌توانید مقداری عسل هر روز مصرف کنید. وجود گرده در عسل باعث تولید آنتی‌بادی در بدن شما می‌شود که این خود به صورت یک واکسن برعلیه آلرژی شما عمل می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.