بازرگانی کولر های گازی لوتوس

۱۴۰۰-۱۱-۰۶ 0 نظرات

بازرگانی کولر های گازی لوتوس

وارد کننده بی واسطه انواع کولر های گازی 

شماره تماس : 044-33455243 . 09055323617

پیج اینستاگرام : lutus_company_cooler

  خرید کولر گازی در ارومیه

بهتر است قبل از آنکه شما به سراغ انتخاب برند کولر گازی بروید ابتدا انتخاب کنیم که چه کولر گازی برای ما شما مفید است تا در صرف وقت و هزینه صرفه جویی شود. در چنین مواردی گزینه های زیر را قبل از خرید بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بازرگانی کولر های گازی لوتوس دارای مدل های مختلف و اصل

محبوب ترین مدل های کولر

–   اجنرال

–   گری

–   ال جی

–   سامسونگ

–   هایسنس

–   جنرال

–   زانتی

انواع مدل های کولر

کولر گازی پنجره ای :

این کولر جزو ابتدایی و ساده ترین نوع کولر گازی است.یک سیستم یک تیکه می باشد که تمام اجزای سیکل تبرید در آن قرار دارد بدین معنی که کمپرسور و فن در یک پک قرار دارد . کولر گازی پنجره ای به راحتی در پنجره و کانال مورد نظر قرار میگیرد، لذا در هنگام خرید تنها باید به ابعاد پنجره ای که قرار است کولر در آن قرار گیرد توجه نمود .

 توجه داشته باشید کولر های پنجره ای به نسبت سایر تجهیزان سرمایشی مصرف بالاتری دارند .

کولر گازی پرتابل:

کولر گازی پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه بوده که فقط یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد و بدون نیاز به نصب و لوازم خاصی می باشد. این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع حداکثر کاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند.

کولر گازی ایستاده :

این نوع اسپلیت ها بر خلاف کولر متحرک دو تکه هستند یعنی دارای واحد خارجی نیز هستند . پنل اصلی آن بر روی زمین قرار میگیرد اما کندانسور آنها باید در بیرون از محل نصب گردد. دارای قدرت بالا ی پرتاب هوا و توانایی سرمایش و گرمایش زیاد که برای سالن های بزرگ مناسب می باشد .

 کولر گازی اسپیلت :

کولر گازی دیواری یا اسپیلت به دلیل اینکه کمپرسور آن خارج از اتاق است کم‌صدا ترین گزینه برای انتخاب است و کولر گازی های قابل حمل و پنجره ای به دلیل اینکه کمپرسورشان جدا از هم نیست و در محل استفاده قرار خواهد گرفت سر و صدای بیشتری دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.