اروم پارلا پرواز

۱۴۰۱-۰۲-۰۴ 0 نظرات

اروم پارلا پرواز www.Parlaparvaz.ir به مدیریت خانم مصطفی پور با مجوز رسمی از وزارت فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برگزارکننده تورهای مسافرتی لحظه آخری با هتل به همراه گشت های متنوع ،لیدر و اخذ ویزا و ترانسفر فرودگاهی

شماره تماس:04432234140

آدرس:ارومیه_فلکه بازارباش اول خیابان راهنمایی پلاک 7

اینستاگرام اروم پارلا: urumparlaparvaz

شماره تماس پارلا پرواز

برای ارتباط با پارلاپرواز و خرید تور و کسب اطلاعات در مورد تورها با شماره  04432234140 تماس بگیرید.

آدرس پارلاپرواز

پارلا پرواز در فلکه بازار باش ، اول خیابان راهنمایی قرار دارد . پارلا پرواز در مرکز شهر قرار دارد دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

آدرس اینستاگرام پارلاپرواز

برای دریافت روزانه اطلاعات دقیق آخرین و بهترین تورهای داخل و خارج کشور میتوانید صفحه اینستاگرام پارلاپرواز را دنبال کنید و از آخرین اخبار تورها با خبر شوید.

خدمات پارلاپرواز

  • فروش تور های استانبول ، وان ، باتومی ، گرجستان و…
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزا
  • تورهای گردشگری داخل

خرید تور ارومیه

تورهای طبیعت گردی و تورهای ایرانگردی با توجه به کم هزینه بودن و داشتن برنامه مشخص پرطرفدارترین تورها در ایران هستند. با توجه به تنوع اقلیمی در ایران، جاذبه های گردشگری زیادی در شهرهای مختلف برای اجرای تور وجود دارد. تورهای کوتاه مدت و تورهای طبیعت گردی زیر مجموعه هایی از تورهای داخلی به شمار می روند. علاوه بر تورهای طبیعت گردی که شرایط خاص خود را دارد، بسیاری از شهر های ایران پتانسیل زیادی برای جذب گردشگر را داراست. شهر های مشهد، کیش، شیراز، اصفهان، قشم، تبریز،کرمانشاه، یزد، کرمان، بندرعباس و بسیاری شهر های دیگر هرساله میزبان عده زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

تور هیجان انگیز کیش

کیش یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانه که هر ساله مسافران زیادی از داخل و خارج کشور  تور کیش رو برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنن جزیره کیش با داشتن سواحل پاک و رویایی و همچنین هتل های با کیفیت یک گزینه عالی برای سفر به حساب می آید.اروم پارلا پرواز با برگزاری بهترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی، امکان رزرو آنلاین ارزان ترین تور کیش را با بهترین کیفیت برای شما فراهم کردیم.
برای سفر به جزیره کیش گزینه ‌های مختلفی جهت پرواز و اقامت در طول سفر برای شما وجود دارد. پرواز ها و هتل ‌هایی با قیمت‌ های مختلف و خدمات گوناگون

هنگام سفر به کیش باید به این نکته دقت داشته باشید که انتخاب هتل و خدمات، کیفیت سفر شما رو مشخص میکنه!به عنوان مثال خرید تور با اقامت در هتل داریوش قیمت بالاتری نسبت به سفر و اقامت در هتل شایان خواهد داشت.

تور کیش اروم پارلا پرواز

تور های خارجی اروم پارلا پرواز

انتخاب مقصد سفر کاملا سلیقه ای و بر اساس روحیه ، سلیقه و دلیل سفر انتخاب می شود. انتخاب کشور های خارجی و تجربه گشت وگذار در کل دنیا برای علاقه مندان به جهانگردی همیشه اولویت دارد. در واقع همواره نقطه ای از دنیا برای دیدن وجود دارد. اگرچه سفر به کشورهای خارجی را می توانید به صورت رزرو جداگانه پرواز و هتل مدیریت کنید اما توصیه ما به شما این است که رزرو تور خارجی را انتخاب کنید. چراکه با انتخاب تور های خارجی شما به سفری که از پیش هماهنگ شده و مدیریت می شود دعوت می شوید.

تورهای خارجی ارزان در پارلا پرواز

با رزرو تورهای خارجی اروم پارلا پرواز  شما نگرانی بابت کنسل شدن پرواز و یا اقامت در هتل نخواهید داشت چراکه همواره رزرواسیون اروم پارلا پرواز در طول سفر شما را همراهی خواهد کرد. یکی از مهم ترین عوامل موثر در انتخاب مقصد گردشگری توانایی شما در پرداخت هرینه سفر است. در واقع شما بر اساس بودجه خود می توانید مقصد گردشگری و کیفیت پرواز و هتل را انتخاب کنید. در این میان سفر به ترکیه، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، مالزی و سایر کشور هایی که به گشورمان ایران نزدیک هستند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

شرایط راحت تری که این کشور ها برای گردشگران ایرانی فراهم کرده اند و نزدیک بودن به کشورمان باعث شده که هر ساله میلیون ها ایرانی این کشور ها را برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات انتخاب کنند. رزرواسیون اروم پارلا پرواز تور های خارجی خود را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

مزایای رزرو تور مسافرتی و میدونی؟

  • با رزرو آنلاین تور مسافرتی، نیازی به حضور فیزیکی در آژانس های مسافرتی نداری
  • به این شکل می توانی مقایسه ای هوشمند بین تورهای مختلف انجام بدی و تور گردشگری مناسب خودت و پیدا کنی
  • بهترین قیمت تور تو اروم پارلا پرواز رو با رزرو تور مسافرتی تجربه میکنی  و از تخفیفات ویژه برخوردارمیشی

برای  درج تبلیغات خود در سایت مشاغل ارومیه به صفحه ” تعرفه ها ” مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.