آژانس تبلیغاتی نیکان رسانه

۱۴۰۲-۰۲-۱۲ 0 نظرات

آژانس تبلیغاتی نیکان رسانه،از سال 1375 به صورت مستقل وارد عرصه تبلیغات شده و با بهره گیری از فنآوری های نوین، توجه به جدید ترین استاندارد های جهانی و تطبیق آن با فرهنگ اسلامی و ایرانی، قادر به کسب کارنامه درخشان در عرصه ی تبلیغات گردیده است.

اهداف اصلی نیکان رسانه چیست؟

هدف اصلی نیکان رسانه ارائه خدمات با کیفیت،مقرون به صرفه، با تمرکز بر نیاز سازمان ها و کسب و کار های مختلف در زمینه چاپ، تبلیغات نمایشگاهی و غیره بوده است. تمامی خدمات به صورت کاملا تخصصی معطوف به طراحی و ایجاد آثار برجسته و مانا در عرضه تبلیغات است. بازار، هدف اصلی و اولیه نیکان رسانه در سراسر ایران است و با تأکید بر آنچه که امروزه مشتریان به آن نیاز دارند، همواره ایده و طرح های جدید را ارائه نموده است.

خدماتی که شرکت نیکان رسانه به شما عزیزان ارائه می دهد:

به لطف تکنولوژی دیجیتال، نیکان رسانه قادر خواهد بود تا هر آنچه که در ذهن دارید در زمینه ارائه آثار در تبلیغات محیطی، رسانه های دیجیتال، چاپ و تبلیغات را به بهترین نحو اجرا کنید. این شرکت برای دستیابی به نتایج با کیفیت و ارزشمند، ترکیبی از متریال و ایده های ناب را به همراه تکنولوژی بروز شده به خدمت گرفته است. خدمات آژانس تبلیغاتی نیکان رسانه شامل موارد زیر می باشد:

1.سازه های نمایشگاهی
2.چاپ پرچم تبلیغاتی
3.لایت باکس تبلیغاتی
4.چاپ افست
5.چاپ لارج فرمت
6.طراحی گرافیک
7.محصولاتی دیگر

محصولات دیگر آژانس تبلیغاتی نیکان رسانه

مجموعه نیکان رسانه با چاپ محصولات اختصاصی برند ها برای تبلیغات از برترین مجموعه هایی است که در این زمینه ارائه خدمات می نماید. نمونه خدماتی که این مجموعه در زمینه محصولات تبلیغاتی ارائه می‌کند شامل موارد زیر است :

1.چاپ پیکسل
2.بچ سینه
3.چاپ تی شرت
4.چاپ کلاه تبلیغاتی
5.چاپ نقاب آفتابگیر
6.چاپ و رایت CDو DVD

ارتباط با ما

آدرس : تهران، میدان توحیـد، خیابان نصرت غربی، کوچه شهید منصور کاظم بیگی، بن بست دوم، پلاک 4، طبقه 4 ، واحد 4

تلفن : 66938686-021

تلفن همراه : 09194090818

( ساعت پاسخگویی تا ساعت  8 شب )

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 | پنجشنبه ها 9 الی 14

سازه های نمایشگاهی

از جمله پرکاربردترین سازه های تبلیغاتی محبوب که می توان از آنها در محیط های باز یا سرپوشیده استفاده کرد، استند تبلیغاتی و استند نمایشگاهی است. این سازه ها زاویه دید بالایی را به مخاطب می دهد و ایستایی خوب، مقاومت بالا، طراحی مدرن و کاربری های متفاوتی، باعث فروش گسترده این محصول شده است.

کاربرد سازه های نمایشگاهی

می توان جهت اطلاع رسانی، برندینگ، رونمایی از محصول جدید، برگزاری نمایشگاه، اطلاع رسانی تخفیفات فصلی و غیره از استند تبلیغاتی یا استند نمایشگاهی استفاده کرد.

پرچم تبیلغاتی

پرچم تبلیغاتی نشان دهنده اعتبار و برند یک شر‌کت تجاری است و تاثیر زیادی در جذب و اعتماد مشتری دارد. استفاده از پرچم در کنفرانس‌‌ها، تشریفات و جلسات بزرگ نشان دهنده شخصیت و منحصر به فرد بودن آن برند است‌. انواع پرچم های تبلیغاتی شامل موارد زیر می باشد:

پرچم ساحلی
مناسب مراسم استقبال، ورودی های ساختمان، نمایشگاه های بین المللی و غیره است.
پرچم تشریفات
که در مراسم رسمی و دیپلماتیک، داخل شرکت ها و یا غرفه های نمایشگاهی بسیار دیده میشود.
پرچم رومیزی
این نوع پرچم ها شامل دو مدل ایرانی و اروپایی هستند که به نوع اروپایی آن پرچم T شکل هم گفته میشود و البته روی میز مراسم رسمی و مذاکرات بازرگانی و سیاسی و … بسیار دیده میشود.
پرچم مناسبتی
که بدون محدودیت می توان در مناسبت های ملی، مذهبی، بین المللی و موارد خاص به کاربرد.

 

برای جستجوی اطلاعات کسب و کار مورد نظرتان، به سایت مشاغل ارومیه مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.