گالری کتاب آوا

گالری کتاب آوا

۱۴۰۲-۰۲-۱۰ 0 نظرات

گالری کتاب آوا از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به صورت رسمی  آغاز کرده است و تاکنون توانسته است گام های موثری در حوزه پخش و فروش انواع کتب در استان آذربایجان غربی بردارد.

محصولات گالری کتاب آوا

این گالری با بروزترین و بهترین کتاب های آموزش انگلیسی در سه سطح کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان می‌تواند نیازمندی های خانواده ها و موسسات آموزش زبان را در حوزه یادگیری زبان انگلیسی تامین کند.

محصولات گالری کتاب آوا شامل موارد زیر است:
کتب فارسی
کتب خارجی
لوازم دکوری
لوازم التحریر
محصولات فرهنگی

راه های ارتباطی گالری کتاب آوا

آدرس:ارومیه / خیام جنوبی / نرسیده به فلکه جهاد / جنب بانک ملی

تلفن تماس:

044-32250901

آدرس سایت
https://ava-bookgallery.com/

صفحه ی اینستاگرام :
avagostar.gallery

خرید کتاب های آموزشگاهی در گالری کتاب آوا

برای یادگیری یک زبان خارجی برای مثال انگلیسی ابزار های مختلفی می توانند موثر واقع شوند. کتاب های آموزشگاهی زبان های خارجی که در موسسات آموزشی زبان به کار گرفته می شوند، به عنوان یکی از مهم ترین منابع آموزش زبان به شمار می روند.امروزه در عصر ارتباطات اهمیت یادگیری زبان های خارجی به خصوص زبان انگلیسی که زبانی بین المللی می باشد بر هیچ کس پوشیده نیست. بسیاری از دانش آموزان ، دانشجویان  و مدرسین برای بهبود مهارت های زبان خود در زمینه های مختلف از آن ها استفاده می کنند. شما می توانید برای تهیه هر یک از کتاب های آموزشگاهی در سطوح مختلف با تخفیف ویژه، از وبسایت گالری کتاب آوا  اقدام نمایید.

اهمیت کتاب های آموزشگاهی در یادگیری زبان آموزان

کتاب‌های آموزشگاهی از اجزا کلیدی اکثر برنامه‌های آموزش زبان هستند. این کتاب‌ها که به صورت استاندارد و هدفمند طراحی شده، می‌توانند مبنایی برای تعیین محتوای دروس، ایجاد تعادل در آموزش مهارت‌ها، ارائه‌دهنده‌ی تمرین‌های متنوع و مفید زبانی برای زبان‌آموزان و تکمیل‌کننده‌ی دستورالعمل های معلم باشد. داشتن یک مبنای آموزشی مناسب، می‌تواند در یادگیری بهتر و سریع‌تر آن زبان بسیار موثر باشند. کتاب‌های آموزشی اصولی و هدفمند، منبع مفیدی برای معلمان مبتدی هستند. این کتاب‌ها ارائه‌دهنده جزئیات، مطالب، برنامه‌ها و دروسی است که زبان‌آموز برای آموزش دقیق به آن نیاز دارد.

انواع کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی

کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی بسیار متنوع هستند که بسته به سطح، سن، نیاز زبان‌آموزان و سایر فاکتورها به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هنگام انتخاب و خرید کتاب آموزشگاهی زبان باید مد‌نظر گرفته شود. بهترین کتاب های زبان انگلیسی موجود را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
کتاب‌‌های آموزش زبان انگلیسی اصلی یا coursebooks_کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی مرجع_کتاب‌های آموزش انگلیسی تکمیلی

خرید اینترنتی کتاب های زبان آموزشگاهی

شما می توانید از وب سایت گالری کتاب آوا انواع کتاب های زبان آموزشگاهی را مشاهده کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید و در هر کجای ایران که باشید، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این گالری با کامل ترین و متنوع ترین کتب دروس دانشگاهی و آموزشگاهی از ابتدا تاکنون همراه دانش آموزان و دانشجویان عزیز بوده است.

 

برای جستجوی اطلاعات کسب و کار مورد نظرتان، به سایت مشاغل ارومیه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.