شرکت مبلمان اداری شاریس

معرفی شرکت مبلمان اداری شاریس

۱۴۰۲-۰۲-۱۳ 0 نظرات

مبلمان اداری شاریس تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس با ضمانت اصالت محصول فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱شمسی آغاز کرده است.

شرکت مبلمان اداری شاریس

این شرکت در حال حاضر، در فضایی به وسعت ۲/۵۰۰متر مربع و با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری، انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس و پارتیشن تا مبلمان منزل شامل میزهای تلویزیون وسرویس های خواب را ارائه نموده است.
شرکت شاریس با تحقیق و پژوهش در بازار مبلمان اداری، با مشاهده مدل‌ها و تکنولوژی‌های بکار رفته در بازار اروپا، سالها است که محصولاتی مطابق با نیاز و سلیقه مشتری ایرانی ارائه می‌دهد.

خرید مبلمان اداری

امروزه در بازار مبل شاهد انواع مبلمان اداری در طرح ها، رنگ ها و ساختارهای گوناگون از چندین برند معتبر و غیرمعتبر هستیم! به همین دلیل انتخاب گزینه مطلوب از میان آنها دشوار خواهد بود.

باید توجه داشته باشید که هر یک از اجزای مبلمان اداری، تصویری از برند شما را در ذهن مخاطبان و مهمانانتان ایجاد خواهد کرد؛ تصویری که با انتخاب مناسب ترین عنصر برای دکوراسیون داخلی محل کار شما می تواند کاملا مثبت باشد.

در مجموع آنچه به شما کمک خواهد کرد تا بهترین محصول را انتخاب کنید، شناخت درست نیازتان است. گروه مبلمان اداری شاریس با عرضه انواع مبلمان اداری آماده ارائه مشاوره تخصصی در مسیر انتخاب مناسب ترین محصولات و تجهیز فضای کار و محیط زندگی به شماست.

مبلمان اداری شاریس

محصولات شرکت مبلمان اداری شاریس

محصولات شرکت شاریس شامل موارد زیر می باشد:

میز اداری
کانتر
مبلمان اداری
میز کنفرانس
میز جوانه
پارتیشن اداری
صندلی مدیریت
صندلی کارمندی

راه های ارتباطی

آدرس: تهران/کیلومتر ۱۷ اتوبان ساوه/بعد از خروجی شهریار/شهرک صنعتی کاظم آباد خ بعثت خ صنعت ۳ گلهای یک پلاک ۲

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۶۵۴
ایمیل: info@sharis.ir
ساعات کاری: ۹صبح الی ۱۷عصر

ما کیفیت و خدمات را به معنای واقعی تضمین می کنیم
برای مشاهده اطلاعات کسب و کار مورد نظرتان، به سایت مشاغل ارومیه مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.