کبابی ارومیه

بهترین کبابی ارومیه

۱۴۰۱-۰۸-۰۴ 0 نظرات

 

بهترین کبابی ارومیه کجاست؟ در ارومیه کبابی های زیادی وجود دارند که هر‌کدام شهرت خاص خود را دارند ولی ما در این مقاله بهترین های ارومیه از نگاه مردم را به شما معرفی می کنیم.

کبابی هیزم 044-33384688 ارومیه ، بلوار والفجر ، پل شهر چایی
عباس کبابچی 044-32251318 ارومیه،حافظ،بلوار مدنی،خ. مطهری
کبابی آرش بلوار رودکی، خیابان باغبان نوین
کباب سنتی نارنج 044-33386634 بلوار امامت ، محله بهنق
کباب مباب 09141405563 ارومیه،حصار داغ باغی،کنارگذر باهنر
کباب ساطوری بناب 09361024745 ارومیه،آزادگان،بلوار فردوسی

کبابی هیزم

بهترین کبابی ارومیه بدون شک، کبابی هیزم می باشد! کباب کوبیده یکی از اصیل و پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است. غیر ممکن است که ایرانی باشید و حدأقل یکبار در زندگی اتان کباب کوبیده نخورده باشید. کبابی هیزم یک گزینه بسیار خوب برای خوردن کباب می باشد.

آدرس: ارومیه ، بلوار والفجر ، پل شهر چایی

شماره تماس : 04433384688

مسیر یابی روی نقشه

بهترین کبابی ارومیه

عباس کبابچی

از بهترین چلوکبابی‌های ارومیه می‌توان عباس کبابچی را نام برد که با مدیریت عالی شروع به فعالیت کرده است. اما به جرات می‌توان گفت شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین کباب ارومیه است. اگر به دنبال بهترین کبابی ارومیه هستید،حتما به عباس کابچی ارومیه سر بزنید!عباس کبابچی از کبابی های قدیمی ارومیه می باشدکه کیفیت گوشت و خوشمزگی کباب های این کبابی بسیار بالا می باشد.

در اینجا حق انتخاب دارید که درکبابی قدیمی با پیشینه تاریخی چندین ساله کباب بخورید یا در یک مکان دور هم جمع شوید و از فضا و کباب‌تان لذت ببرید.

آدرس: ارومیه،حافظ،بلوار مدنی،خ. مطهری

تلفن : 04432251318

مسیر یابی روی نقشه 

 

کبابی آرش

کباب از معروف‌ترین غذاهای کشورهای خاورمیانه است که به ویژه در میان مردم ایران، قفقاز و ترکیه محبوبیت بالایی دارد. در تهیه کباب از گوشت قرمز تکه شده یا چرخ شده استفاده می‌شود. این گوشت می‌تواند برای گوسفند، گاو یا گوساله باشد. همچنین گوشت کباب معمولا با ادویه‌ها، پیاز و سبزیجات طبخ می‌شود.

کبابی آرش با استفاده از بهترین گوشت بهترین کباب ها را برای شما صرف میکنند.اگر می‌خواهید به یک کباب سرای واقعی بروید به شما کبابی آرش را پیشنهاد می کنیم .

این کبابی نیز جزو بهترین های ارومیه می باشد که در پخت انواع کباب های لذیذ و خوشمزه شهرت بسیاری پیدا کرده است.در منوی این کبابی غذاهایی کباب کوبیده  وجود دارد که می‌توانید نوش جان کنید.

آدرس: بلوار رودکی، خیابان تقدیر وش، خیابان باغبان نوین

مسیر یابی روی نقشه 

 

کبابی سنتی نارنج

کباب سنتی نارنج با سابقه ی درخشان در ارومیه شهرت زیادی پیدا کرده است. انواع کباب را به مردم شهر ارومیه و مسافران ارائه می دهد.اگر می‌خواهید جایی غذا بخورید که کیفیت غذاهایش‌ طی سالیان سال تغییر نکرده و همواره مشتریانش را با شکم‌های سیر و دل‌های راضی به خانه می‌فرستد

اگر می‌خواهید یک دل سیر غذا بخورید حتما به کبابی سنتی نارنج سر بزنیدو از خوردن کباب های لذیذ لذت ببرید

آدرس: بلوار امامت ، محله بهنق

شماره تماس: 04433386634

مسیر یابی روی نقشه 

 

کباب مباب

کباب مباب فضایی دلنشین و صمیمی برای شما و خانواده عزیزتان با بهترین کباب ها و خوشمزه ترین طعم ها ، طعم لذیذ گوشت واقعی را در این کبابی بچشید!! این مجموعه نیز یکی از بهترین کبابی های ارومیه می باشد. می توانید در فضای دلنشین این کافه بنشینید و از خوردن کباب های لذیذ این کبابی لذت ببرید. کباب کوبیده های این کبابی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.

کباب کوبیده که به عنوان کباب ایرانی در سطح دنیا شناخته می شود. از گوشت چرخ کرده گوساله یا گوسفند تهیه شده و طعم آن به کمک ادویه، تخم مرغ، پیاز و زعفران بسیار لذیذ می‌شود. کباب کوبیده، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا و در میان گردشگران طرفدار زیادی دارد.

آدرس: ارومیه،حصار داغ باغی،کنارگذر باهنر

شماره تماس:09141405563

مسیر یابی روی نقشه 

کباب کوبیده ارومیه

کباب ساطوری اصل بناب

مطمعنا با یک بار تجربه کباب های این مجموعه مشتری دائمی آن خواهید شد چون کیفیت اولین حرف را در این کبابی می زند.این کبابی با فوت و فن های پخت کبابی آشنایی کامل دارد. طعم لذیذ کباب های این کبابی با یک بار امتحان کردن همیشه در خاطر شما باقی می ماند.

آدرس: ارومیه،آزادگان،بلوار فردوسی

تلفن: 09361024745

مسیر یابی روی نقشه 

مشهور ترین کبابی ارومیه

اگر بخواهیم به یکی از محبوب ترین و لذیذترین غذای ایرانی ها و به طور کلی مردم خاورمیانه اشاره کنیم باید نام کباب را خاطر نشان شویم. این غذای لذیذ معمولا از گوشت چرخ شده بره یا گوشت قرمز بریده شده یا گوسفند، گاو یا گوساله تهیه می شوند و علاوه بر آن ادویه و پیاز هم در تهیه کباب استفاده می‌شود.

یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها دنده‌ کباب است که به سمت غرب کشور مربوط می‌شود و بیشتر مردم لرستان و کرمانشاه آن را تهیه می کردند.

کباب ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به کباب کوبیده، کباب برگ، کباب ترش، کباب چنجه، کباب بناب، کباب سلطانی، جوجه کباب، کباب چوبی، کباب ترخونی، کباب حسینی، جوجه کباب بوقلمون، کباب شیشلیک و کباب بختیاری اشاره کرد.

کبابی هایی که در این مقاله برای شما معرفی کردیم جز مشهور ترین کبابی های شهر ارومیه می باشد .

اگر به ارومیه سفر کردید و هوس کباب کردید میتوانید یکی از اکبابی هایی که در بالا به شما معرفی کنیم را انتخاب کنید.

بهترین کباب ارومیه را کجا بخوریم؟

اگر در ارومیه زندگی می کنید و عاشق کباب هستید به این کبابی های بی نظیر که معرفی شده اند مراجعه کنید.این غذای چرب و این روزها گران‌قیمت بین مردم ایران طرفداران زیادی دارد و حتی خیلی از توریست ها نیز هنگام سفر به ایران با آن آشنا شده و امتحانش می‌کنند. این مقاله حتی به درد کسانی می خورد که به عنوان توریست به ارومیه آمده اند.

بهترین فست فود های ارومیه را بشناسیم!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.