بهترین کافه ارومیه

بهترین کافه ارومیه

۱۴۰۱-۰۹-۱۵ 0 نظرات

بهترین کافه ارومیه را در این مقاله به شما معرفی می کنیم . کافه ها دنج ترین جا برای کسب آرامش بعد از یک مشغله کاری می باشد. پس بهترین های آن را بشناس!!!

بهترین کافه ارومیه کجاست؟

کافه 300 میل

آدرس:  پل قویون، بلوار امام علی، نرسیده به پل امام علی، 50 مترمانده به پل عابر پیاده

شماره: 09140054034

یکی از بهترین کافه ارومیه یک کافه دنج و زیبا با نوشیدنی های سرد و گرم لذیذ و خوشمزه با طمع های بسیار متفاوت تر با دیگر کافه های شهر ارومیه . اگر میخواهید بهترین پاستاهای شهر ارومیه را بخورید به شما پیشنهاد میکنم به این کافه حتما سر بزنید.  اگر به کافه 300 میل بروید با خاص ترین دکور کافه رو به رو خواهید شد.

 

کافه ملانژ

آدرس:  خیابان مولوی ۱، پشت مسجد الرسول، خیابان افق، روبروی مجتمع مهندسین ۴

شماره تماس:04433439638

اگر در محله مولوی به دنبال یکی از بهترین کافه های ارومیه و مدرن و زیبا می گردید پس بهتر از به کافه ملانژ واقع خیابان مولوی پشت مسجد الرسول سر بزنید. این کافه فضای بسیار دلبازی دارد و میتوانید با دوستان خود به آن جا سر بزنید و دورهمی خود را در آنجا به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

کافه نیروانا

 آدرس: ارومیه، خیابان بهداری، بلوار رودکی، خیابان زال، خیابان محتشم

شماره تماس: 04433680520

کمتر کسی است در شهر ارومیه زندگی کند اما اسم کافه نیروانا را نشنیده باشد . این کافه هم فضای داخلی و هم فضای بیرونی برای نشستن شما دارد.

کافه رستوران وست

آدرس: ارومیه، خ استادان، نبش کوچه ۶

09147902350

اگر دنبال استیک های خوشمزه می گردید این کافه بهترین گزینه برای شماست . کافه وست علاوه بر نوشیدنی های متنوع دارای غذاهای بسیار خوشمزه می باشد. کافه وست پیشنهاد خوبی برای شما بعد از یک روز کاری سخت می باشد. با نوشیدن قهوه های خوشمزه کافه وست خستگی خود را کاملا فراموش خواهید کرد.

کافه آمور

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار استادان، 14 متری اول

کافه مشهور دیگر در ارومیه کافه امور می باشد. این کافه دارای فضای دلنشین و آرامش بخش می باشد. بار سرد و گرم و بر پایه قهوه در منوی این کافه وجود دارد .

کافه شارلوت

آدرس:فلکه فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی ۱، پلاک ۷

04433681488

کافه شارلوت و غذاهای خوشمزه آن !!  این کافه در محله فردوسی یکی از بهترین محله های شهر ارومیه قرار دارد. دارای فضایی بزرگ و جا دار می باشد که می توانید در کنار دوستان خود از غذاهای خوشمزه ان لذت بسیاری ببرید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه این کافه امتحان کنید. ناگفته نماند این کافه دائما شلوغ می باشد ، پس همین نکته بر کیفیت و خوشمزگی منوی این کافه می تواند اشاره کند

ویژگی های یک کافه خوب چیست؟

رقابت بین کسب و کار ها و بهترین کافه ارومیه باعث شده است که همواره صاحبان بیزینس ها به فکر راهکارهایی برای بهتر کردن برند خود از سایر برند های باشند.

 

ویژگی های بهترین کافه ارومیه عبارتند از :

  • کیفیت خدمات و غذاها: بارز ترین خصوصیت بهترین کافه ، کیفیت خدمات و غذا هایی است که در آن جا ارائه می شود. شما حتما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.
  • قیمت مناسب: قیمت نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در کافی شاپ سرو می شوند، برای اکثر افراد دارای اهمنیت است؛ بنابراین صاحبان کافه باید سعی کنند قیمتی که برای غذاها و خدمات مجموعه ی خود تعیین می نمایند، منطقی به نظر برسد.
  • رفتار مثبت و محترمانه ی پرسنل و پیشخدمت های کافی شاپ، انتخاب موزیک زیبا و گوش نواز، نور پردازی مناسب، ایجاد فضاهای اختصاصی دو نفره، ایجاد فضای اختصاصی VIP برای برگزاری مهمانی ها، تخفیف های ویژه به مناسبت های خاص و ….. نیز می توانند از عوامل ترغیب کننده ی مشتریان به کافه باشند.

 

بهترین کافه در ارومیه

اهمنیت دکوراسیون کافی شاپ در جذب مشتری

دیزاین و طراحی محیط کافه بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی که در بدو ورود نظر مشتری جلب می کند ظاهر و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محیط می باشد.

صاحبان کافه باید از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنند که به مخاطبانشان حس خوبی را انتقال بدهند و در واقع سعی کنند کاری را انجام بدهند که به مشتریانشان انرژی مثبت منتقل کنند؛ زیرا افرادی زیادی هستند که پس از پایان روز کاری خسته کننده به کافی شاپ مراجعه می کنند.

توجه به این ویژگی مهم یعنی دیزاین داخلی می تواند مراجعه کنندگان را به مشتریان همیشگی و ثابت تبدیل نماید.

اهمنیت طراحی داخلی کافه

 

زمانی که شما یک برند یا کسب و کار جدیدی را به بازار معرفی می کنید، باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند با سایر فعالان در آن زمینه ی خاص رقابت کرده و به سرعت شناخته شود. برای مثال در خصوص یک کافی شاپ، ابتدا لازم است که استاندارد ها و معیارهایی را که از نظر مشتریان و مخاطبان اهمنیت زیادی دارند، شناسایی کنید و در کسب و کارتان نسبت به پارامتر ها توجه خیلی بیشتری داشته باشید.

همان طور که می دانید کسب و کار هایی مانند: کافی شاپ ها دارای مشتریان زیادی هستند و در صورتی که با استراتژی مناسبی برای راه اندازی این گونه مشاغل اقدام شود، می توانند در زمان کمی کارفرماها را به سود بالایی برسانند و این گونه شغل ها بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران و همچنین مردم جامعه قرار می گیرد؛ زیرا مرتبط با ضروری ترین نیاز مردم یعنی خوردن و آشامیدن می باشند.

آدرس بهترین کافه ارومیه چیست؟

ما در بخش بالا لیستی از بهترین کافه های ارومیه به همراه آدرس آنها برای شما اراعه کردیم.

شما میتوانید با مراجعه به بخش بالا از بهترین کافه ارومیه به همراه آدرس و ویژگی های آنها باخبر باشید و راحت تر بتوانید یکی از آنها را برای انتخاب یک روز دنج و دلنشین را برای خود و به همراه دوستانتان انتخاب کنید و یک روز زیبا را پشت سر بگذرانید.

علاوه بر این ها امروزه چنین فضاهایی نظیر کافی شاپ باید از ویژگی هایی برخوردار باشند که علاوه بر در اختیار قرار دادن سرویس های با کیفیت و غذاهای خوشمزه، محیطی دنج و دوست داشتنی را برای وقت گذراندن و کسب آرامش مشتریان ایجاد نمایند.

ما در این مقاله لیستی از بهترین کافه ارومیه را برای شما اراعه کردیم و شما میتوانید اطلاعات زیادی از آنها کسب کنید و برای رفتن به یک مکان بسیار دنج و زیبا از بین بهترین کافه های ارومیه انتخاب کنید.

ویژگی بهترین کافه ارومیه

 

شما برای اطلاع از انواع مشاغل و پیدا کرذن بهترین آنها میتوانید اطلاعات زیادی از سایت ” مشاغل ارومیه ” کسب کنید.

برای کسب اطلاعات زیادی از قهوه و انواع آنها میتوانید به ” ویکی پدیا قهوه ” نیز مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.