بهترین پرده فروشی های ارومیه

۱۴۰۱-۱۲-۰۳ 0 نظرات

بهترین پرده فروشی های ارومیه  و انواع پرده ها را ما برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد

با ما همراه باشید و بهترین اطلاعات را کسب کنید

پرده فروش های ارومیه

  • پرده فروشی ترکان: ارومیه،البرز،خ. امیر کبیر،خ. سوم:04433378195
  • گالری پرده اعیان:ارومیه،امام رضا،بلوار آزادگان،بلوار درستکار:09141401232
  • پرده سرای قصر یخی:ارومیه،شهرک کوثر،بلوار فرهنگیان
  • گالری پرده سالار:ارومیه،حافظ،بلوار عطائی بین بلوار مدنی و سپهر:09145550421
  • پرده اورمان:ارومیه،دیگاله،بلوار هفده شهریور،خ صمد زاده
  • گالری پرده تاتاری:ارومیه،بازار باش،خ نارون
  • پرده سرای تیروژ:ارومیه،خاک شناسی،خ خدا دوست:04433456702

پرده ها یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی محسوب می شوند اما علی رغم اهمیت زیاد، توجه چندانی به آنها نمی شود. در این مطلب به معرفی نمونه مدل های شیک پرده می پردازیم که به شیوه ای کاملا صحیح انتخاب و با چیدمان اتاق هماهنگ شده اند. در تزیین دکوراسیون خانه ما اغلب در مورد همه چیز از قبیل ، رنگ، سبک، دکوری و اکسسوری ها فکر می کنیم اما معمولا چیزهای کوچکی را فراموش می کنیم که در عمل تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. پرده یکی از همین عناصر بنظر کوچک است که در دکوراسیون داخلی، توجه لازم به آن نمی شود.

پرده فروشی ارومیه

انواع پارچه برای دوخت پرده

امروزه پارچه های پرده ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر گونه سلیقه ای را پاسخگو می باشند. از پرده های ساده و سبک تا پرده های سنگین و طرح دار، همه در دسترس عموم قرار دارند.

هر فرد با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می تواند متناسب با دکوراسیون داخلی منزل پرده مناسب را انتخاب کند. آن چه که امروزه بیش تر افراد به دنبال آن هستند، انواع پارچه پرده ای ترک می باشد.

انواع مختلف پرده

این روزها مدل های متنوعی برای دوخت پرده ارائه می شوند که با توجه به سبک به کاررفته در طراحی داخلی منزل و سلیقه مخاطب می توان از آن ها استفاده نمود. انواع مدل های پرده تزئینی به شرح زیر می باشند.

پرده آستری

آستری پارچه ای ارزان قیمت با قابلیت شستشو است که از جنس کتان یا پارچه هایی که کمی پلاستیک در تولید آن به کاررفته، می باشد. این پرده را در زیر پرده های اصلی نصب می کنند و در واقع محافظی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پرده اصلی می باشد.

برای حفظ ظاهر پرده های توری یا حریر، آستری را اصولاً بدون طرح و به رنگ کرم یا سفید انتخاب می کنند. آستری به صورت جداگانه در زیر پرده آویزان می شود.

پرده رومن

مدل رومن از سادگی و ظرافت خاصی برخوردار است. این مدل پرده به صورت کرکره ای باز می شود. استفاده از آن برای فضایی که طراحی آن ساده می باشد و بیش از یک دست مبلمان در آن استفاده شده، مناسب است.

پرده های رومن از پارچه های ساده یا بافت دار تهیه می شوند. اما بنا به سلیقه مشتری می توان آن ها را با پارچه های راه راه یا چهارخانه نیز طراحی کرد.

از ویژگی های بارز این مدل پرده عدم استفاده از آستر در زیر آن می باشد. مکانیزم حرکت و تنظیم پرده رومن مشابه پرده شید رول است و جزء پرده های مدرن محسوب می شود. اگر به دنبال خرید پرده شیک هستید پیشنهاد ما استفاده از این پرده می باشد.

برای کسب  اطلاعات بیشتر مشاغل ارومیه کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.