بهترین مرکز خرید ارومیه کجاست

بهترین مرکز خرید ارومیه

۱۴۰۱-۱۰-۱۳ 0 نظرات

بهترین مرکز خرید ارومیه باید بشناسید در خرید لوازم خود بهترین مکان را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه به شما بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

 

لیست بهترین مراکز خرید ارومیه

مجتمع تجاری تورک مال

یکی از لوکس ترین مراکز خرید ارومیه تورک مال می باشد که می توانیم بگوییم تمامی چیزهایی که برای خرید و تفریح احتیاج دارید را می توانید در این مرکز خرید برای خود تامین کنید. این مرکز خرید دارای فروشگاه بزرگ رفاه می باشد. در طبقات دیگر آن لباس فروشی، کفش فروشی و…وجود دارد. که به قدری تنوع زیاد است که انتخاب برای شما سخت خواهد شد. اگرب عد از خرید های خود گرسنه شوید جای دوری نروید می توانید به فوت کورت ترکامل مراجعه کنید و از خوردن انواع غذاهای ایرانی و فست فود لذت ببرید. حتی اگر می خواهید خستگی خود را رفع کنید با نوشیدن یک قهوه خوشمزه در کافه تورک مال خستگی خود را رفع کنید. به نظر من برای گذراندن یک روز عالی برای خرید حتما به تورک مال سر بزنید تا لذت خرید شما چندین برابر شود.

آدرس مجتمع تجاری تورک مال: ارومیه، خیابان شهید بهشتی، مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

پاساژ آذربایجان

اگر به دنبال لباس های مردانه از کفش گرفته تا کت شلوار هستید به پاساژ آذرباجان سر بزنید. تنوع  واقعا زیاد هم در مغازه و هم در انواع لباس های مردانه را می توانید در این پاساژ پیدا کنید. اجناس بسیا فوق العاده مغازه های این پاساژ زبانزد می باشد. البته مغازه های دیگری نیز در این پاساژ قرار دارد ولی در طبقه اول آن اکثرا لباس مردانه پیدا خواهید کرد. در طبقات دیگر آن آموزشگاه های نقاسی نیز وجود دارد اگر به دنبال آموزشگاه باشید می توانید آن جا بیابید.

آدرس پاساژ آذربایجان: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان خیام، فلکه خیام

مجتمع تجاری میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور واقع در خیابان استادان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ارومیه می باشد. که به طور یقین می توانم بگویم اجناس این پاساژ واقعا از سطح بالایی برخوردار می باشند. اگر بعد از گشتن این مرکز خرید خسته شدید می توانید به کافه آن مراجعه کنید و خودتان به یک قهوه مهمان کنید.

آدرس مجتمع تجاری میلاد نور : ارومیه، خیابان استادان، جنب مجتمع تجاری عازمی، مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه

مجتمع تجاری پردیس ارومیه

کسی در ارومیه وجود ندارد این مرکز خرید را نشناسد این مرکز خرید در کل شهر ارومیه بسیار مشهور می باشد. اگر به دنبال برند های عالی می باشید و میخواهید خرید شما بهترین کیفیت را داشته باشد پس سریعا به پاساژ پردیس مراجعه کنید. این مجتمع 6 طبقه دارد که سه طبقه اول آن تجاری و سه طبقه بالایی آن اداری هستند. اکثر واحدهای تجاری فعال در این مرکز خرید که از مراکز خرید ارومیه است، در زمینه پوشاک و اکسسوری‌های لوکس مانند عینک و ساعت فعالیت دارند. همچنین فروشگاه‌های عطر و ادکلن، زیورآلات و … را هم نباید فراموش کرد. اگر به دنبال اکسسوری های جذاب و عالی می باشید به این مرکز خرید مراجعه کنید. تنوع بسیار بالا این مرکز خرید برای انواع سلیقه ها مناسب است. اگر به دنبال خوشتیپ بودن هستید. پردیس باید انتخاب شما باشد.

آدرس: ارومیه، خیابان استادان، مجتمع تجاری پردیس ارومیه

سیتادیوم ارومیه

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه 7 طبقه است که شامل هایپرمارکت و پارکینگ می شود و پیش بینی توسعه سینما نیز در طراحی آن دیده شده است. یک طبقه مجزا فودکورت و کافی شاپ در طبقه چهارم، با کیفیت بالای طراحی و اجرا همراه با سیستم های تهویه مطبوع و فضاهای تخلیه هوا، به همراه سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی، سیستم تفکیک و دیاگرام انتقال زباله وجود دارد البته این مرکز خرید به طور کامل به پایان نرسیده است ولی هم اکنون هم مشغول به ارائه خدمات به مردم عزیز می باشد.

آدرس سیتادیوم ارومیه :ارومیه،تعاون،خ. زرین،خ. طریقت

بازار قدیم ارومیه

مطمئنا همه ی ماها وقتی به شهر دیگری سفر می کنیم اولین جایی که ممکن است به ذهن ما خطور کند برای خرید بازار قدیمی آن شهر خواهد بود. در ارومیه نیز این بازار قدیمی وجود دارد که دارای سال های طولانی و بخش بندی شده می باشد که قدمت این بازار نیز زیاد می باشد. علاوه بر خرید می توانید از حال و هوای تاریخی آن نیز لذت ببرید.راسته های این بازار هر کدام مخصوص به یک مشاغل می باشد، اگر به دنبال مغازه های اصیل و قدیمی شهر ارومیه هستید حتما به این بازار قدیمی سر بزنید. سوغاتی های عالی شهر ارومیه، صنایع دستی را در این بازار می توانید پیدا کنید.

آدرس بازار قدیم ارومیه: ارومیه، خیابان امام خمینی، چهار راه عطایی و بعثت، بازار بزرگ ارومیه

مرکز خرید ژابیز

یک مرکز خرید دیگری که به طور کامل خدمات تفریحی و رفاهی را برای شما تامین خواهد کرد بدون شک ژابیز می باشد. اگر در کنار خود فرزندان خود را نیز می برید می توانید به قسمت کوئک این مرکز خرید مراجعه کنید تا فرزندانتان لذت بازی با انواع دستگاه های بازی را تجربه کنند. اگر می خواهید بولینگ و یا بیلیارد بازی کنید می توانید به طبقه بالای این مرکز خرید بروید و به صورت گروهی بازی بولینگ را انجام دهید. مطمئنن لذت بازی برای شما به علت چند نفر بودن چندین برابر می شود و در آخر خرید می توانید به قسمت فست فود و غذای ژابیز بروید و بهترین فست فود ها را در این مرکز خرید تهیه کنید و از خوردن ان لذت کامل را ببرید.

آدرس مجتمع تجاری ژابیز: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان حسنی 

 

بازارچه مرزی سِرو

اگر به دنبال اجناس اصل ترکیه و واردای می باشید به شما پیشنهاد می کنم به بازارچه مرزی سرو سر بزنید. بازارچه‌های مرزی، مراکز خریدی هستند که در مناطقی نزدیک به مرز فعالیت داشته واجناس وارداتی را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار خریداران قرار می‌دهند. این بازارچه محل فروش پوشاک زنانه و مردانه ترک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی بسته‌بندی شده با برندهای معتبر است.

آدرس بازارچه مرزی سرو: آذربایجان غربی، سرو، ۵۵ کیلومتر به طرف گمرک سرو

 

بزرگ ترین مرکز خرید ارومیه

تمامی این مراکز خریدی که در این مقاله برای شما آورده ایم تمام از مراکز بزرگ و عالی شهر ارومیه محسوب می شوند. اما سیتادیوم در بین این مراکز خرید با مساحت زیرساخت  193625 می توان گفت بزرگ ترین مرکز خرید ارومیه محسوب می شود و جز بهترین مرکز خرید ارومیه می باشد.

برای مشاهده بهترین هیا ارومیه به سایت مشاغل ارومیه سر بزنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.