بهترین مبل فروشی ارومیه

۱۴۰۱-۱۱-۰۴ 0 نظرات

بهترین مبل های ارومیه را قصد داریم برای شما عزیزان معرفی کنیم

درباره مبل ها

  • مبل راحتی
  • مبل سلطنتی
  • مبل ال شکل
  • مبل کلاسیم
  • مبل چرمی
  • مبل استیل
  • مبل شزلون
  • مبل چوبی
  •  مبل چستر
  • مبل هسیری
  • مبل تخت خواب شو

درباه مبل راحتی:

از مبلمان‌های پرکاربرد برای منازل که هیچ‌گاه استفاده از آن کم نخواهد شد، مبلمان راحتی است که به دو نوع کاملاً راحتی و نیمه راحتی تقسیم بندی می‌شوند که نوع اول آن برای استراحت و کاملاً شخصی ( در خدمت خانواده ) در نظر گرفته شده و نوع دوم آنها تا حدی برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده خواهد شد. تنوع رنگ و جنس این‌گونه از مبلمان‌ها بسیار بوده که دست شما را برای ست کردن با دیگر وسایل منزل باز خواهد گذاشت.

مبل سلطنتی:

این‌گونه از مبلمان‌ها از دسته ها و پایه های بسیار متنوعی برخوردار هستند که هر کدام از آنها دارای نقش و طرح های مختلف و البته زیبایی خواهد بود. احتمالاً باید بدانید که قاب مبلمان سلطنتی اکثراً در رنگ های بژ و همچنین طلایی کار می‌شود که به همین دلیل زرق و برق بیشتری نسبت به سایر مبل‌ها دارد. اگر قصد استفاده از این مدل از مبلمان‌ها دارید توصیه می‌کنیم که در کنار آن از دکوراتیو نیز استفاده کنید تا زیبایی منزل‌تان چند برابر شود.

مبل ال شکل:

اگر متراژ پذیرایی یا هر اتاقی که می خواهید برای آن مبل تهیه کنید، آنقدر زیاد نیست که از مدل های دیگر مبل استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که از مبل های ال شکل بهره ببرید. این گونه از مبل ها برای فضاهای جمع و جور کارایی بیشتری دارد. همچنین مبلمان ال شکل برای تفکیک فضای نشیمن و همچنین هماهنگ کردن دکوراسیون داخلی کاربرد فراوان دارد.

مبل ال

مبل کلاسیک:

از نوع از مبلمان از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین انواع مبلمان به حساب می‌ آید. برای طراحی بعضی از مبلمان کلاسیک از منبت کاری استفاده می شود که فضای منازل را بسیار چشم نواز خواهد کرد. اگر فضای داخلی منزل‌ تان را به صورت کلاسیک چیده اید، حتماً با استفاده از مبلمان کلاسیک زیبایی آن را تکمیل نمایید. در نظر داشته باشید که طراحی و شکل و شمایل مبلمان کلاسیک را می توان به کلاسیک مدرن نیز تغییر داد تا از انواع مبل‌های کلاسیکِ امروزی‌تری هم بتوان استفاده کرد.

مبل چرمی:

این نوع از مبلمان ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و احتمال ماندگاری آنها بیش از مدل‌های دیگر است. همچنین اگر در نظافت تنبل هستید، باید بگوییم که تمیز کردن مبلمان چرمی بسیار راحت است و آن را می توانید با یک دستمال خیس کاملاً تمیز کنید. استفاده از طراحی سبک معاصر در این‌گونه مبلمان‌ها برای شکیل کردن منزل توصیه می شود.

مبل چرمی

مبل استیل:

توصیه می‌کنیم که اگر می خواهید از مبلمان ‌های لاکچری بهره ببرید، حتماً از انواع مبلمان استیل استفاده کنید چرا که چوب بکار رفته شده در این‌گونه مبلمان‌ها از زیبایی و ظرافت بسیاری برخوردار هستند. همچنین نقش و نگارهای موجود بر روی چوب های این مبل فضای منزل را زیباتر نشان خواهد داد.

مبل شزلون:

اگر مبلمان را جهت تزئین منزل خریداری می ‌کنید، به سراغ خرید کردن مبل شزلون بروید. این‌گونه مبل‌ها تکی هستند و یک دسته به صورت قوس مانند دارند. همانطور که گفتیم مبل‌های شزلون برای استراحت کردن نیستند، چرا که فقط جنبه تزئینی و زیباتر کردن منزل را دارند.

مبل شزلون

مبل چوبی:

نکته ای که باید در انتخاب مبلمان‌های چوبی به آن توجه کرد این است که جنس چوب بکار رفته در تهیه مبل باید بسیار باکیفیت باشد. این گونه مبلمان را می توانید از مراکزی همچون مبل ملایر و دیگر مراکز فروش معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که چوب های باکیفیت برای ساخت مبل را می توان از درخت‌هایی مانند گردو، بلوط، توسکا و چنار در نظر گرفت.

انتخاب جنس پارچه:

مهم ترین مشخصات یک مبل خوب جنس پارچه آن است . نوع مبلمان و کاربرد آن اولین مرحله برای انتخاب جنس پارچه مناسب است، برای مثال جنس مبل های راحتی باید از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار باشد زیرا مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر مشاغل ارومیه کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.