بهترین فست فود ارومیه

بهترین فست فود ارومیه

۱۴۰۱-۰۷-۲۴ 0 نظرات

بهترین فست فود ارومیه های ارومیه را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین پیتزا فروشی ارومیه

اگر به شهر زیبای ارومیه سفر کرده اید و به دنبال یک وعده ی خوشمزه هستید و علاقه مند  به خوردن پیتزا و برگر و انواع فست فود هستید این مقاله به درد شما می خورد . ما در این مقاله سعی کرده ایم تعداد از بهترین فست فود های ارومیه از نگاه مردم را جمع آوری کنیم تا انتخاب را برای شما راحت تر کنیم . در بین انواع فست فود ها پیتزا محبوب ترین می باشد . آیا میدانستید حدود ۹۳ درصد آمریکایی‌ها حداقل یک بار در ماه پیتزا سفارش می‌دهند.در یک شنبه سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ ملی آمریکا)، ۵۸ درصد از آمریکایی‌ها پیتزا سفارش می‌دهند که بالاترین فروش متوسط روزانه پیتزا در طول سال است!!  بهترین پیزا فروشی های ارومیه را نیز برایتان معرفی خواهیم کرد با ما تا اخر مقاله همراه باشید.

فست فود فارم ارومیه

فست فود فارم ( مزرعه ) به عنوان  یکی از بهترین فست فودهای ارومیه واقع در فود کورت تورک مال فعالیت می کند. با مراجعه به وب سایت فست فود فارم www.Farmfastfood.ir می توانید منوی آنلاین، همراه با قیمت و عکس غذاها را مشاهده کنید.

منوی غذایی فست فود فارم شامل موارد زیر می باشد:

  • سبد سوخاری
  • برگر
  • پیتزا
  • غذاهای ملل
  • ساندویچ
  • سالاد
  • پیش غذاها و…

راه های ارتباطی فست فود فارم

شماره تماس:۳۳۴۴۲۵۶۲

آدرس: ارومیه، تورک مال، فود کورت

پیتزا مانو

اگر به دنبال پیتزا های خوشمزه با پنیر عالی هستید پیتزا مانو یک پیشنهاد عالی برای شماست . کیفیت و طعم لذیذ این فست فود بسیار مشهور است و همه می شناسند. بدون شک یکی از بهترین فست فود های شهر ارومیه پیتزا مانو می باشد.

اگر فقط یک بار از پیتزا های لذیذ مانو تجربه کنید، به هیچ عنوان نمی توانید پیتزاهای فست فود دیگری را با آن مقایسه کنید!

آدرس: ارومیه خیابان درستکار

شمار تماس :  04433679530

 

پیتزا ست ارومیه

اگر به دنبال پیتزا های تنوری خوشمزه هستید پیتزا ست عالی ترین انتخاب است. در رتبه بندی های انجام شده پیتزا ست جز بهترین فست فود های ارومیه می باشد.طعم پیتزاهای تنوری واقعا خاص و متفاوت می باشد .

آدرس : ارومیه، خیابان امین، ساختمان آفاق، طبقه همکف

شماره تماس : 04433436230

پیج اینستاگرام پیتزا ست instagram.com/pizzasette

 

فست فود مون لایت ارومیه

پیتزا و سوخاری فست فود مون لایت ارومیه از محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند.خیلی‌ها دوست ندارند در سفرشان سراغ فست‌فود بروند، اما عاشقان پیتزا و سوخاری قضیه‌شان فرق می‌کند. فست‌فود مون لایت یکی از بهترین رستوران های ارومیه است که پیتزا و سوخاری‌هایش معروف است. علاوه بر کیفیت خوب غذاها، فضای مون‌لایت با موسیقی و نورپردازی خوبی که دارد در محبوب‌شدنش بی‌تاثیر نبوده.

 آدرس :  ارومیه، بلوار نبوت، قبل از اتوبان والفجر

شماره تماس:04433381200

 

فست فود توت فرنگی ارومیه

این فست فود با فضای لوکس و مدرن همراه با پیتزا و همبرگر های خوب یک گزینه بسیار خوب است . میتونید در کنار سفارش خود سیب زمینی های خوشمزه آن را نیز امتحان کنید.

 لیست پیتزاهای خوشمزه فست فود توت فرنگی:

  • پپرونی آمریکایی
  • ایتالیایی رست بیف
  • مارگاریتا
  • سبزیجات
  • چهار فصل
  • کی یو
  • مکزیکانو
  • پپرونی با سس پستو
  • چانو
  • اسپشیال
  • آمریکانی رست بیف
  • شیکاگو
  • یونانی
  • فیلادلفیا
  • مرغ و قارچ
  • شف
  • میکس

اگر به خوردن پیتزا علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنم به توت فرنگی حتما سر بزنید چون تنوع پیتزا های این فست فود واقعا چشم گیر است و علاوه بر این با خمیر و مواد اولیه بسیار تازه و خوشمزه درست می شوند که طعم لذیذ پیتزا را کامل حس کنید.

آدرس : ارومیه ، خیابان برق ، جنب ساختمان جواهر

شماره تماس : 04433449911

 

مستر برگر ارومیه

اگر به دنبال همبرگر های خوشمزه هستید و میخواهید طعم واقعی برگر را حس کنید به فست فود مستر برگر سر بزنید . از تفاوت های برگر و همبرگر چیزی میدانید؟ در واقع درواقع همبرگر یک زیرشاخه از برگر حساب می‌شود. برگر با قرار دادن یک گوشت یا سبزیجات در قسمت های برش خورده یک نان گرد پخته می شود ، در حالی که همبرگر هم چنین نوعی برگر است که از گوشت چرخ کرده به عنوان ماده اصلی آن تشکیل شده است.در این فست فود برگر های خوشمزه و لذیذی را می توانید پیدا کنید که در کیفیت مواد بسیار عالی می باشند.

آدرس: ارومیه، خیابان مولوی، اول خیابان امین، روبروی رستوران مولوی

شماره تماس : 04432237025

 

عطاویچ ارومیه

ساندویچ های لذیذ و خوشمزه با مواد با کیفیت و درجه یک  از ویژگی های بارز عطاویچ ارومیه است .عطاویچ جزو بزرگترین فست فود های زنجیره ای ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است و دارای شعبه های متعدد در جای جای ایران می باشد. و میتوان تقریبا همه ایران این فست فود مشهور را می شناسد و حتما یک بار فست فود های لذیذ آن را امتحان کرده است. این برند علاوه بر ایران در آلمان و ترکیه و عراق دارای شعبه می باشد . کیفیت اولین حرف را در این فست فود زنجیره ای می زند . در منوی این فست فود می توانید انواع برگر،پیتزا ، ساندویچ و هات داگ ، پاستا و سوخاری ببینید پس گزینه های انتخابی شما زیاد است و با هر سلیقه ای به این فست فود بروید حتما فست فود مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.طی نظرسنجی های انجام شده همبرگرهای عطاویچ از خوشمزه ترین همبرگرها هستند که مورد علاقه بسیاری از مشتریان قرار گرفته اند. بسیاری از افراد عطاویچ را با همبرگر های معروف آن می شناسند.

آدرس: ارومیه، 24 متری امین، پلاک 151

شماره تماس: 04433463609

 

برای شناخت بهترین رستوران های ارومیه کلیک کنید.

فست فود ارومیه با پیک

اگر به دنبال یک فست فود با پیک با قابلیت ارسال رایگان هستید، ما در ابتدای این مقاله لیست بهترین فست فودهای ارومیه را گذاشته ایم. همه فست فود های معرفی شده در این صفحه توسط سایت مشاغل ارومیه با پیک می باشند.

بسیاری از علاقه مندان فست فود اصلا دوست ندارند از اسنپ فود سفارش دهند و به دنبال راهی هستند تا به صورت مستقیم سفارش خود را ثبت کنند. دلیل این کار این است که سفارش بسیار سریع به دست مشتری برسد.

وقتی شما به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید، فست فود مورد نظر در کم ترین زمان ممکن غذای شما را به صورت گرم برایتان ارسال می کند.

بدون شک همه ما می دانیم فست فود سرد هیچ لذتی ندارد! پس اگر به دنبال فست فود ارومیه با پیک هستید، همین حالا از همین صفحه با فست فود مورد نظر خود تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید!

فست فود شبانه روزی ارومیه

اکثر فست فودهای شهر ارومیه تا ساعت 12 شب فعالیت می کنند ولی ممکن است شما در ساعات اولیه بامداد هوس کنید تا یک فست فود گرم نوش جان کنید! نگران نباشید ما در سایت مشاغل ارومیه، لیست فست فودهای شبانه روزی را در این قسمت برای شما آماده کرده ایم.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.8]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.