بهترین شیرینی فروشی ارومیه

بهترین شیرینی فروشی ارومیه

۱۴۰۱-۰۷-۲۷ 0 نظرات

بهترین شیرینی فروشی ارومیه کجاست ؟ در این مقاله بهترین شیرینی فروشی های ارومیه را به شما معرفی می کنیم.

لیست قنادی های ارومیه

شهر ارومیه یکی از زیباترین شهر های ایران در استان آذربایجان غربی می باشد که دارای شیرینی های محلی و فوق العاده ای می باشد. مردم این شهر علاقه بسیار زیادی به شیرینی و کیک های تازه دارند. به همین دلیل تعداد قنادی ها و شیرینی فروشی های سطح شهر بسیار زیاد است.

به گونه ای که در هر خیابان به طور متوسط یک شیرینی فروشی خوب وجود دارد. از این رو رقابت بین قنادی های این شهر بسیار زیاد و در نتیجه کیفیت فوق العاده ای دارد.

برای مثال در خیابان استادان ارومیه، چند شیرینی فروشی مطرح شهر در کنار یکدیگر حضور دارند و همه آن ها نیز شلوغ و پر مشتری است.

ما در سایت مشاغل ارومیه سعی کردیم لیست بهترین شیرینی فروشی های شهر ارومیه را جمع کنیم تا شما همشهریان عزیز ارومیه ای و مسافر هایی که قصد خرید شیرینی تازه و خوش مزه ارومیه را دارند بتوانید از این لیست استفاده کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده لیست ” بهترین نقل فروشی ارومیه ” کلیک کنید.

شیرینی پدیده ارومیه

کیک و شیرینی پدیده ارومیه، یکی از بهترین شیرینی فروشی های ارومیه می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شیرینی پدیده www.Shirinipadideh.ir انواع شیرینی ها و کیک های جذاب و خوش مزه را مشاهده کنید.

کیک و شیرینی پدیده ارومیه، به کیک های خوشمزه و بی نظیر خود در ارومیه نیز معروف بوده و مدیریت شیرینی پدیده با جناب آقای حقیقی می باشد.

آدرس: ارومیه / بلوار شهید دستغیب ( مافی ) / روبروی دادگستری / نبش کوی ۳۳
شماره تماس: ۳۲۳۸۵۰۷۷-۰۴۴ واتساپ: ۰۹۱۴۹۳۶۰۵۹۵

 

قنادی بی بی

آدرس:  واقع در خیابان استادان، روبروی بانک صادرات از قنادی های قدیمی و معروف شهر ارومیه میباشد.

شماره تماس: 04433467024

مسیر یابی با نقشه

قنادی بی بی یکی از مشهور ترین قنادی های ارومیه ،  انواع شیرینی های خوشمزه و تازه دارا می باشد . برای زیباتر کردن روز تولد و سایر مراسمات مهم زندگیتان به شما پیشنهاد می دهیم قنادی بی بی را انتخاب کنید. از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.حال کمتر کسی در ارومیه وجود دارد که حتی برای یک بار، طعم کیک شکلاتی خاص و معروف قنادی بی بی را نچشیده باشد. کیک‌های شکلاتی ساده، اما خوش‌طعم بی بی، با همان ظاهر همیشگی و یکنواخت که در طی این سال‌ها تغییر شکل و اندازه نیز نداده، ‌همچنان از پرطرفدارترین کیک‌هایی است که در دورهمی‌ها یا جشن تولد مردمان ارومیه، مهمان مراسم‌شان می‌شود.

 

قنادی کارامل

آدرس : ارومیه، خيابان استادان، نبش کوچه 14

شماره تماس : 04433482740

مسیر یابی با نقشه

این قنادی از مشهور ترین قنادی های شهر ارومیه می باشد . که به جرات میتوان گفت همه ی مردم شهر ارومیه این قنادی را می شناسند. تنوع و کیفیت بسیار بالای مواد اولیه این قنادی باعث شهرت بیش از حد این قنادی شده است. علاوه شیرینی های خوشمزه میتوانید آجیل و خشکبار با کیفیت را در قنادی پیدا کنید. نکته قابل توجه این است که همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

قنادی عسل

آدرس : ارومیه، شیخ تپه، نبش کوی 13،  پلاک 4/81

شماره تماس :04433362182

آدرس سایت : www.ghanadiasal.ir

مسیر یابی با نقشه

برای خرید از قنادی عسل علاوه بر خرید حضوری میتوانید خرید خود را از سایت فروشگاهی قنادی عسل خرید خود را انجام دهید.خبر خوب این است که اگر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید 10% تخفیف و ارسال رایگان شامل حال خرید شما خواهد شد . پس سریعا برای خرید شیرینی های خوشمزه به سایت قنادی عسل مراجعه کنید.

 

قنادی نان سالم

آدرس : ارومیه، آزادگان، بلوار نبوت، خیابان صداقت، خیابان امین

شماره تماس : 04433436207

مسیر یابی با نقشه

اگر به دنبال شیرینی و نان های تازه و خوشمزه هستید این قنادی را به شما پیشنهاد می دهیم. قنادی نان سالم علاوه بر شیرینی به پخت انواع نان های خاص و خوشمزه پرداخته است.

 

قنادی گلستان

آدرس : ارومیه،پنجراه اول حافظ ۱ قنادی گلستان

مسیر یابی با نقشه

این قنادی قنادی گلستان در محله حافظ ارومیه و در خیابان مفتح،خیابان حافظ واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مهمی مانند بیمارستان تخصصی شهید عارفیان(نظامی)  قرار گرفته است. تنوع در شیرینی و کیک های این قنادی خرید را برای شما سخت خواهد کرد . اما  هر چقد از طعم لذیذ این شیرینی ها گفته باشیم کم گفته ایم.

 

برای آشنایی بیشتر با شهر ارومیه به شما پیشنهاد می کنیم مقاله های سایت مشاغل ارومیه را از دست ندهید.

بهترین باقلوا فروشی در ارومیه کجاست؟

باقلوا یکی از شیرینی های خوشمزه و پر طرفدار ترکیه می باشد که در ارومیه نیز دارای خواهان بسیار زیادی می باشد . باقلوا در ایران به شکل‌های مختلف همچون لوزی، مربعی و لوله‌ای و در انواع طعم‌های پسته ای، گردویی ،بادامی، نارگیلی و کاراملی با مواد اولیه نظیر: گلاب، شکر، هل، آرد، بکینگ پودر، زرده تخم مرغ، خاک قند، شیر، روغن تهیه می‌شود.در ارومیه نیز باقلوا فروشی های زیادی وجود دارد اما از باقلواهای ترک محمدزاده نمی شود گذشت . این باقلوا فروشی را اگر از هر کس در ارومیه بپرسید می شناسد .اگر به این باقلوا فروشی سر بزنید میتوانید پخت آن را نیز ببینید. اگر به دنبال باقلواهای اصل ترکیه می باشید در اینجا حتما پیدا خواهید کرد .

آدرس: ارومیه، خیابان امام رضا یک، نرسیده به میدان درستکار

شماره تماس: 04433675509 | 09143492089

مسیر یابی با نقشه

به مدیریت امید محمدزاده

 

بهترین قنادی ارومیه

در بالا بهترین شیرینی فروشی ارومیه به شما معرفی کردیم . علت این که این شیرینی فروشی ها در شهر زیبای ارومیه شهرت زیادی یافته اند تازگی و طعم بی نظیر این شیرینی فروشی ها می باشد . در هنگام خرید شیرینی دقت کنید حتما حتما بو و طعم تازه داشته باشد.

هم موادی که در ان استفاده می شود مخصوصا شیرینی های خامه ای کیفیت خامه آن را تست کنید تا از تازگی آن مطمعن شوید. ارومیه یکی از شهر های ایران است که مردم آن به شیرینی و تنقلات اهمیت زیادی می دهند.

برای مردم ارومیه بسیار مهم است که شیرینی که تهیه می کنند تازه و خوش مزه باشد. اگر شما هم می خواهید یک خرید بی نظیر و لذت بخش را تجربه کنید، پیشنهاد سایت مشاغل ارومیه این است که حتما از مجموعه هایی که در لیست بالا اطلاعات تماس آن ها گذاشته شده است خرید کنید.

مینی کیک ارومیه

اگر شما هم برای مراسمات خود نیاز به مینی کیک های خوشمزه در شهر ارومیه دارید، می توانید از همین صفحه از لیست بالا، با شماره تماس بهترین شیرینی فروشی ارومیه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

اگر شما هم می خواهید نام کسب و کار خود را در بخش ترین های سایت مشاغل ارومیه ثبت کنید، برای بررسی کارشناسان کیفی ما با شماره 09214573876 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.