تبرید گستر

تبرید گستر خاورمیانه

۱۴۰۳-۰۳-۲۳ 0 نظرات

تبرید گستر خاورمیانه، گروه صنعتی تبرید گستر خاورمیانه با بیش از 20 سال تجربه در تولید و تأمین تجهیزات برودتی، به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شده است. این شرکت تا سال 1395 محصولات محدودی از جمله یخساز حبه‌ای، سردخانه صنعتی و یخچال‌های صنعتی را در سبد کالایی خود داشت. اما با نگرش پیشرو و تلاش مستمر، اکنون مفتخر است که تنها تولید کننده انواع یخسازهای صنعتی در ایران باشد. این محصولات شامل یخساز حبه‌ای، قالبی، پولکی و استوانه‌ای هستند.

 آدرس تبرید گستر خاورمیانه

دفتر مرکزی : تهران ، سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، خیابان عربعلی ، کوچه دوازدهم ، پلاک 30

کارخانه: اتوبان ساوه ، شهرک صنعتی پرند ، بلوار صنعت گران ، خیابان صنعت ، پلاک 10

محصولات تبرید گستر خاورمیانه

تبرید گستر خاورمیانه اکنون مفتخر است که تنها تولید کننده انواع یخسازهای صنعتی اعم از حبه‌ای، قالبی، پولکی و استوانه‌ای در ایران باشد.از جمله اقدامات نوآورانه این مجموعه در ساخت دستگاه‌های یخساز می‌توان به استفاده از صفحات استیل به جای لوله مسی در یخسازهای قالبی اشاره کرد. همچنین، این شرکت برای اولین بار در ایران، گارانتی ساعتی بر اساس کارکرد را برای دستگاه‌های تولیدی خود ارائه می‌نماید. محصولات این شرکت به صورت زیر است:

سردخانه‌ها

سردخانه‌های صنعتی ما با تکنولوژی پیشرفته، برای نگهداری بهینه مواد غذایی و محصولات حساس به دما طراحی شده‌اند و دارای سیستم‌های کنترل دمای دقیق می‌باشند.

یخساز پولکی

یخسازهای پولکی تولید شده توسط ما، یخ‌های نازک و پولکی شکل تولید می‌کنند که برای استفاده در صنایع غذایی، شیلات و سایر کاربردهای صنعتی ایده‌آل هستند.

یخساز حبه‌ای

این دستگاه‌ها، یخ‌های مکعبی و حبه‌ای تولید می‌کنند که برای مصارف خانگی، رستوران‌ها و هتل‌ها مناسب بوده و با طراحی بهینه، کارایی بالایی دارند.

یخساز قالبی

یخسازهای قالبی ما با استفاده از صفحات استیل به جای لوله مسی، یخ‌های قالبی بزرگ و شفاف تولید می‌کنند که در صنایع بزرگ و کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یخساز کانکسی

یخسازهای کانکسی، یخسازهایی سیار و قابل حمل هستند که برای استفاده در مکان‌های موقت یا پروژه‌های ساختمانی و عمرانی طراحی شده‌اند.

برای مشاهده کامل محصولات و توضیحات مربوط به هر محصول به سایت تبرید گستر مراجعه کنید.

برای آشنا شدن با بهترین کسب و کارها به سایت مشاغل ارومیه مراجعه کنید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.