باشگاه ورزشی پایتخت ارومیه

باشگاه بدنسازی پایتخت

۱۳۹۶-۰۶-۱۵ 0 نظرات

باشگاه بدنسازی پایتخت ارومیه برای اولین بار در ارومیه سالنی مجهز به تجهیزات روز دنیا در 2 شعبه فعالیت می کند.

شعبه 1: ارومیه / فلکه میثم

شعبه 2: ارومیه / خیابان دانشکده ( ویژه آقایان )

به مدیریت:مرتضی مختار به نفس

شماره تماس باشگاه پایتخت

شماره تماس باشگاه بدنسازی پایتخت برای ثبت نام 09141867340 می باشد.

اینستاگرام باشگاه پایتخت

بانوان از ساعت 7 الی 13 – آقایان 13 الی 24 با سالنی به مساحت 600 متر 

باشگاه پایتخن ارومیه یکی از مجهز ترین و بهترین باشگاه های بدنسازی شهر ارومیه می باشد.

شهریه باشگاه پایتخت ارومیه

شهریه این باشگاه به 2 شکل با هوازی و بدون هوازی می باشد. با توجه به نوسان های اخیر آخرین قیمت شهریه این باشگاه با هوازی 490 هزار تومان می باشد. ( مهر ماه سال 1401 )

باشگاه بدنسازی پایتخت برای اولین بار در ارومیه مجهز به سونا،جکوزی،وای فای،تی آرایکس،بتل روپ،کتل بل،بارابل می باشد.

ویژگی های باشگاه ورزشی خوب

همان طور که می دانید پیدا کردن یک باشگاه مناسب می تواند یکی از سخت ترین بخش های برنامه تناسب اندام شما باشد در ادامه می خوام به شما ویژگی های یک باشگاه ورزشی خوب را معرفی خواهیم کرد:

_ساعت کار باشگاه باید در حد ماکسیمم باشد یعنی ساعت شبانه روز و یا حداکثر زمان 24یعنی شب و روز باشگاه باز باشد.

_هوای باشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد تهویه مطبوع باید در همه ساعات خوب کار کند و هوای باشگاه باید بدون استفاده از اسپری های خوشبو کننده، تازه و مطبوع باشد.سطوح باشگاه مثل کف،دیوارها و دستگاه ها باید در نهایت تمیزی باشد.

_دمبل ها و صفحات وزنه در وزنهای مختلف باید به تعداد وجود داشته باشد تا هیچکدام از اعضاء برای تمرین در صف یک وزنه خاص منتظر نباشند.

_یک باشگاه خوب باید به تعداد کافی دستگاه کاردیو مثل، تردمیل،دوچرخه ثابت،دستگاه اپتیکال و … داشته باشد.

انواع ورزش های باشگاهی

تی آر ایکس

این ورزش شامل تمرینات کششی و استقامتی است که توسط لوازمی که به کش یا سیم تی آر ایکس معروف هستند، اجرا می‌شوند. تمرکز اصلی این ورزش در بالا بردن تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی، و ثبات بدن است. انجام دادن این ورزش کالری بسیار بیشتری نسبت به سایر ورزش‌ها می‌سوزاند. این مورد باعث می‌شود تا ورزشکار از نظر تعادل عضلانی در شرایط مطلوب‌تری قرار بگیرد

بتل روپ

بتل روپ ساختار بسیار ساده ای داشته و تشکیل شده از یک طناب ضخیم بلند و یک قلاب بوده که در محلی محکم نصب شده و یک سر طناب از درون قلاب عبور داده شده و به دو تکه مساوی تقسیم می شود که امروزه به باشگاه های ورزشی بعنوان یک ورزش جدید و کارامد راه پیدا کرده است با استفاده از این ورزش شما روی عضله های بازو، بالا تنه، شکم، پشت و گلوت ها کار می کنید.

به منظور افزایش تحرک شانه، دامنه حرکت و کار کردن روی عضلات مختلف، میتوانید بتل روپ را موج بزنید، باشدت به هم بزنید یا شلاق بزنید تا در جهت های مختلف حرکت کند.

با وجود سنگین بودن، بتل روپ ها سبب تقویت شکم، بازوها، عضلات سه سر و چهار سر ران، شانه ها و گلوت ها می شوند.

پاورلیفتینگ

پاورلیفتینگ یک ورزشی قدرتی هست و اصول این ورزش بسیار ساده و توجه این ورزش بر روی میزان قدرتمندی است، به طور مثال افرادی که در این رشته به فعالیت مشغول هستند و به رقابت می پردازند برای مسابقات بر روی سکو رفته و سعی می کنند سنگین ترین وزنه را بلند کنند و باید بتوانند این کار را تکرار نمایند، لازمه رسیدن به موفقیت در این رشته یک بدنسازی هدفمند و حرفه ای است.

بادی بیلدینگ

پرورش اندام (بادی بیلدینگ) یکی از رشته‌های اصلی ورزش بدنسازی است. در بادی بیلدینگ عضله ‌سازی و ورزیدگیِ آن با معیار وزن سنجیده می شود؛ بنابراین بدنسازان در این رشته ورزشی بر اساس وزن طبقه‌بندی می‌شوند. هر چقدر بدنساز قد کوتاهی داشته باشد، شانس بیشتری در مسابقات حرفه‌ای دارد (امکان نمایش بیشتر عضلات در فرد قد کوتاه).

فیتنس

فیتنس از دو کلمه Fit یعنی مناسب و به اندازه و Ness به معنای برتری و بالا بودن تشکیل‌شده است. در کل این واژه به لاتین بوده و معنی آن تناسب‌اندام می‌باشد. مزایای فیتنس:

  • دستیابی به میزان بالایی از توانایی قلبی عروقی
  • استقامت عضلانی
  • حداقل درصد چربی
  • استانداردترین میزان پروتئین و ماهیچه‌ها
  • کاربردی‌ترین قدرت عضلانی و استفاده کاربردی از این توانایی‌ها که در طول روز به زندگی شخصی خود فرد کمک می‌کند و دور از هرگونه امراض می‌باشد.

برای  درج تبلیغات خود در سایت مشاغل ارومیه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.